ترجمه مقاله یک مدل پیوندی جدید MCDM برای ترکیب DANP با VIKOR به منظور بهبود تجارت فروشگاه‌های الکترونیکی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله یک مدل پیوندی جدید MCDM برای ترکیب DANP با VIKOR به منظور بهبود تجارت فروشگاه‌های الکترونیکی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک مدل پیوندی جدید MCDM برای ترکیب DANP با VIKOR به منظور بهبود تجارت فروشگاه‌های الکترونیکی
عنوان انگلیسی
A new hybrid MCDM model combining DANP with VIKOR to improve e-store business
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2013
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
9.424 در سال 2020
شاخص H_index مجله
121 در سال 2021
شاخص SJR مجله
1.587 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
21 شاخص SJR: 1.587 در سال 2020 شناسه ISSN:
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12139
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و تجارت الکترونیک
مجله
سیستم های دانش بنیان - Knowledge-Based Systems
دانشگاه
موسسه مدیریت اطلاعات، دانشگاه ملی چیائو تونگ، تایوان
کلمات کلیدی
تجارت فروشگاه الکترونیک، فروشگاههای اینترنتی، نیازهای مشتری، استراتژی‌های بازاریابی، تصمیم‌گیری چندمعیاری، DEMATEL، فرایند شبکه تحلیلی، ANP مبتنی بر DEMATEL ، VIKOR
کلمات کلیدی انگلیسی
e-Store business - Internet stores - Customers’ needs - Marketing strategies - Multiple Criteria Decision-Making (MCDM) - DEMATEL - Analytic Network Process (ANP) - DEMATEL-based ANP (DANP) - VIKOR
doi یا شناسه دیجیتال
http://dx.doi.org/10.1016/j.knosys.2012.06.017
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2.بررسی فرایند تصمیم‌گیری مصرف کنندگان و چارچوب ارزشیابی
3.ایجاد مدل پیوندی جدید MCDM برای مدیریت فروشگاه الکترونیکی
3.1. DANP (ANP مبتنی برDEMATEL)
3.1.1. روش DEMATEL برای ایجاد INRM
3.1.2. DANP برای یافتن ارزش‌های تأثیرگذار در هر معیار
3.1. روش VIKOR
4.. بررسی موردی تجربی فروشگاه‌های الکترونیکی واقعی
4.1. شرح مسئله
4.2. سنجش رابطه بین ابعاد و معیار برای ایجاد INRM
4.3. ارزش‌های تأثیرگذار معیار در مدیریت فروشگاه الکترونیک
4.4. استفاده از روش فوق برای ارزشیابی عملکرد مدیریت فروشگاه‌های الکترونیکی و شکاف‌های موجود
4.5. نتایج و بحث
5.نتیجه‌گیری و تذکرات
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Many consumers today buy products and services from e-stores. Because e-store managers are responsible for allocating different resources, it is essential that they understand consumers’ shopping behaviour to provide the best possible value for visitors to their websites. Therefore, the purpose of this article is to focus on assessing and improving strategies to reduce the gaps in customer satisfaction caused by interdependence and feedback problems among dimensions and criteria to achieve the aspiration level. We propose a new hybrid Multiple Attribute Decision Making (MADM) model, combining the Decision Making Trial and Evaluation Laboratory (DEMATEL), DEMATEL-based Analytic Network Process (DANP), and VIšekriterijumsko KOmpromisno Rangiranje (VIKOR) methods to solve these problems. Then, three real cases are used to illustrate how the proposed new hybrid Multiple Criteria Decision-Making (MCDM) model improves e-store business. These results can provide e-store managers with a knowledge-based understanding of how to create marketing strategies that reduce the performance gaps of dimensions and criteria to satisfy consumers’ needs and encourage customers to purchase more.


 

1. Introduction


It has become increasingly common for consumers to buy products and services from e-stores because these types of stores provide them with a convenient and fast shopping environment and high-quality products and services, saving them time and money. E-stores have become an important retailing channel, and many such stores have been established and are experiencing a continuous increase in sales. Therefore, this article focuses on the assessment, improvement, and setting of strategies to better meet customer needs. These needs are met by reducing performance gaps introduced by interdependence and feedback problems among dimensions and criteria, allowing the aspiration level to be achieved and promoting customer satisfaction to bring people real happiness. It is essential for e-store managers to know how to manage business and marketing strategies because the success of the store depends on excellent management and accurate marketing strategies.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

بسیاری از مشتریان، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های الکترونیکی تهیه می‌کنند. از آنجایی که مدیر فروشگاه الکترونیکی، مسئولیت تخصیص منابع مختلف را بر عهده دارد، لازم است که رفتارهای خرید مصرف کننده را درک کرده تا بهترین ارزش ممکن را برای بازدیدکنندگان از وبسایت تأمین نماید. بنابراین، هدف این مقاله تأکید بر ارزیابی و بهبود استراتژی در جهت کاهش شکاف بین رضایت مشتری ناشی از به هم وابستگی و مسائل بازخوردی در میان ابعاد و معیارها برای دستیابی به سطح آرمانی است. در این جا مدل تصمیم‌گیری چندویژگی  (MADM) ترکیبی جدیدی را معرفی می‌کنیم که روش‌های آزمایشگاه آزمایشی و ارزیابی تصمیم‌گیری  (DEMATEL)، فرایند شبکه تحلیلی مبتنی بر DANP  (DEMATEL) وVIšekriterijumsko KOmpromisno Rangiranje (VIKOR) را برای حل این مساله باهم ترکیب می‌کند. سپس سه مورد واقعی را برای نشان دادن این موضوع که مدل پیوندی جدید تصمیم‌گیری چندویژگی (MADM) چگونه می‌تواند تجارت فروشگاه الکترونیکی را بهبود بخشد، مورد استفاده قرار می‌دهیم. این نتایج می‌توانند درک مبتنی بر دانش را در مورد نحوه ارائه استراتژی‌های بازاریابی فراهم کنند به طوری که شکاف‌های عملکردی ابعاد و معیارها را به منظور تأمین نیازهای مشتری و ترغیب آن‌ها به خرید بیشتر کاهش دهند.

 

۱. پیشگفتار

از نظر مصرف کنندگان، خرید محصولات و خدمات از فروشگاه‌های اینترنتی بسیار متداول شده است زیرا این نوع فروشگاه‌ها محیط خرید راحت و سریع با محصولات و خدمات دارای کیفیت بالا را فراهم نموده و در وقت و زمان آنها صرفه جویی می‌کنند. فروشگاه‌های الکترونیکی به یک کانال خرید و فروش مهم بدل گردیده و بسیاری از آن‌ها افزایش فروش مستمری را تجربه می‌کنند. بنابراین، در این مقاله بر ارزیابی، بهبود و تعیین استراتژی‌هایی برای درک بهتر نیازهای مشتری متمرکز می‌کنیم. این نیازها از طریق کاهش شکاف‌های عملکردی ناشی از به هم وابستگی و مسائل بازخوردی در میان ابعاد و معیارها تأمین شده و امکان دستیابی به سطح آرمانی را فراهم می‌کنند و با افزایش رضایتمندی مشتری، شادی واقعی را برای آنها به ارمغان می‌آورند. لازم است که مدیران فروشگاه‌های اینترنتی بدانند که چگونه استراتژی‌های مدیریت و بازاریابی را مدیریت کنند زیرا موفقیت فروشگاه به مدیریت عالی و استراتژی‌های بازاریابی درست بستگی دارد.


بدون دیدگاه