منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تاثیر روابط شبکه ای بر توسعه مقصد و نتایج کسب و کار - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر روابط شبکه ای بر توسعه مقصد و نتایج کسب و کار - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۲,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر روابط شبکه ای بر توسعه مقصد و نتایج کسب و کار
عنوان انگلیسی
Effects of network relations on destination development and business results
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
11.056 در سال 2020
شاخص H_index مجله
199 در سال 2021
شاخص SJR مجله
3.328 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0261-5177
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12024
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، گردشگری و توریسم، مدیریت عملکرد، مدیریت کسب و کار، برنامه ریزی توریسم و مدیریت بازرگانی
مجله
مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه
دانشکده تجارت، دانشگاه جنوب شرقی نروژ، درامن، نروژ
کلمات کلیدی
روابط تجاری، مزایای رابطه ای، توسعه مقصد، شبکه چندگانه، مدل روابط اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی
Business relationships - Relational benefits - Destination development - Multiplex network - Social relations model
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2021.104402
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
۲. مزایا، نتایج و پیچیدگی روابط
۳. روش ها
۳.۱. رویکرد
۳.۲. روند کار
۳.۳. نمایش به عنوان شبکه چندگانه وزن شده
۴. نتایج و بحث
۴.۱. سهم روابط دوجانبه در نتایج رضایت بخش کسب و کار
۴.۲ رابطه بین مزایای میانی و نتایج کسب و کار
۴.۳. مشارکت روابط دوجانبه در توسعه مقصد
۴.۴. رابطه بین مزایای واسطه ای و توسعه مقصد
۵. نتیجه گیری و مفاهیم
توضیحات معتبر نویسنده
تقدیر و تشکر
بیانیه اثر
منابع و مآخذ
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Taking a firm perspective, this study investigates cooperation in a destination network in a mountain village in Norway. 51 organizations participated in a survey, indicating their main cooperation partners and assessing the value of each cooperation in terms of ten intermediary benefits (increased sales, reduced costs, etc.) and two ultimate outcomes (business results, destination development). Firms perceived a cooperation to contribute to business results if the cooperation had led to increased sales or made the firm more resilient to market fluctuations. Firms perceived a cooperation to contribute to destination development if the cooperation had led to new knowledge, improved customer satisfaction, and hat not simply helped improve operations. The findings demonstrate the interconnectedness of intermediate and ultimate relationship outcomes on firm and destination level. The study contributes to a more comprehensive understanding of network relations, relevant to the literature on relational benefits and destination development.


 

1. Introduction


Firms expand their boundaries and engage in external relationships to achieve benefits that will increase firm performance (Giuliani, 2013; Parmigiani & Rivera-Santos, 2011). Each firm participates in several cooperative dyads, and for any given dyad, several relationship outcomes can be distinguished. Some of these contribute to increased revenues, for example by enabling the focal firm to develop new products, enter new markets or increase sales to existing customers. Others may help a firm reduce costs, for example by enabling it to negotiate shorter delivery times with suppliers and thereby reduce inventory. Both relationship outcome types can improve the bottom line of a business. These are standard topics in the management of supply chains and marketing channels and, in principle, no different in the case of tourism. However, if one adopts a local perspective and focuses on the businesses at a particular tourism destination, network effects and interdependencies between relationship outcomes become a central issue (Sainaghi & Baggio, 2017; Pavlovich, 2003; Scott, Cooper, & Baggio, 2008; Tinsley & Lynch, 2001).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مطالعه با اتخاذ دیدگاهی مستحکم، بر روی همکاری در شبکه مقصدی در دهکده روستایی واقع در نروژ تحقیق می کند. 51 سازمان در یک نظرسنج شرکت کردند که  این نظرسنجی  بر شرکای اصلی همکار و ارزیابی ارزش هر همکاری از نظر ده مزیت واسطه ای (افزایش فروش، هزینه های کاهش یافته و غیره) و دو نتیجه نهایی (نتایج تجاری، توسعه مقصد) دلالت دارد. در صورتی که همکاری منجر به افزایش فروش شود یا شرکت را در برابر نوسانات بازار منعطف سازد، شرکت ها آن را برای مشارکت در نتایج کسب و کار تلقی می کنند. اگر همکاری منجر به دانشی جدید، بهبود رضایت مشتریان  شود و تنها به ارتقای عملیات نینجامد، شرکت ها آن را کمک به توسعه مقصد تلقی می کنند. یافته ها پیوند متقابل بین پیامدهای میانه و نهایی در سطح شرکت و سطح مقصد را نشان میدهند. این مطالعه به درک جامع تری از روابط شبکه ای مربوط به مبحث مزایای رابطه ای و توسعه مقصد کمک می کند.

 

1. مقدمه

شرکت ها برای دستیابی به مزایایی که عملکرد شرکت را افزایش می دهند، حد و مرزهای خود را گسترش می دهند و درگیر روابط خارجی می شوندGiuliani, 2013; Parmigiani & Rivera-Santos, 2011)). هر شرکت در چندین اداره تعاملی شرکت می کند و برای هر شرکت مشخص، چندین نتیجه رابطه ای می توانند تشخیص داده شوند. برخی از این همکاری ها به عنوان مثال با توانمندسازی ارتقای محصولات شرکت کانونی، ورود به بازارهای جدید یا افزایش فروش برای مشتریان موجود، برای افزایش درآمد هستند. ممکن است دیگر شرکت ها به کاهش هزینه های یک شرکت کمک کنند به عنوان مثال با توانمندسازی آن برای مذاکره در مورد زمان های تحویل سریع تر محصول با تأمین کنندگان و بنابراین، کاهش موجودی کمک کنند. نتیجه هردو رابطه می توانند سود خالص یک کسب و کار را ارتقا دهد. این ها موضوعات استانداردی در مدیریت زنجیره های تامین و کانال های بازایابی هستند و عملا هیچ تفاوتی در زمینه توریسم به وجود نمیاورند. در هر صورت، اگر شخص دیدگاهی محلی اتخاذ کند و بر کسب و کارهای موجود در یک مقصد خاص توریسم تمرکز کند، تاثیرات شبکه و پیوندهای متقابل بین نتایج رابطه تبدیل به مسئله ای مرکزی می شوند (Sainaghi & Baggio, 2017; Pavlovich, 2003; Scott, Cooper, & Baggio, 2008; Tinsley & Lynch, 2001).


بدون دیدگاه