ترجمه مقاله بازاریابی اجتماعی و تغییر رفتار در سیستم ها - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بازاریابی اجتماعی و تغییر رفتار در سیستم ها - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی اجتماعی و تغییر رفتار در سیستم ها
عنوان انگلیسی
Social marketing and behavioural change in a systems setting
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.628 در سال 2020
شاخص H_index مجله
20 در سال 2021
شاخص SJR مجله
1.764 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2468-5844
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11897
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت استراتژیک
مجله
نظریه فعلی در علوم محیط زیست و بهداشت - Current Opinion in Environmental Science & Health
دانشگاه
دانشگاه ملی ایرلند، گالوی، ایرلند
کلمات کلیدی
تغییر رفتار، بازاریابی اجتماعی، علم سیستم ها، سهامداران، فن آوری های دیجیتال
کلمات کلیدی انگلیسی
Behaviour change - Social marketing - Systems science - Stakeholders - Digital technologies
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.coesh.2021.100275
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بازاریابی اجتماعی و تغییر رفتار در یک سیستم
تعامل ذینفعان اجتماعی گسترده تر
استفاده از فناوری های دیجیتال فراتر از ارتباطات و ارتقاء
نتیجه گیری
اظهارنامه تعارض منافع
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Most people recognise that everyday life is not the same as it was with climate change, a pandemic, inequalities and more. It is a world increasingly shaped by collective as well as individual choices, decisions and behaviours. Ultimately, in this complex world, the call to action is large-scale behaviour change. In response, social marketing with its behaviour change prime directive has been expanding in experience, evidence, theories and toolkits. Social marketing critically examines the interface of human and natural systems and their interconnected dynamic forces as a powerful means of influencing behaviours for the accorded transformation and betterment of individuals, communities, society and the planet. In pursuit of green deal innovations, critical trends in social marketing embrace systems science, stakeholder engagement and digital technologies.

Introduction

Human behaviour accounts for approximately 1.0C of global warming above preindustrial levels and calls for wide-scale behaviour change [9]. With human consumption of raw natural resources at the centre of the global-to-local green deals, systemic behaviour change and the rapid adoption of low-carbon lifestyles are critical enabling factors and therefore an ideal place for implementable interventions [32,29]. However, although it is understood by scientists and policy makers that education and messaging have a role to play in creating sustainable consumption and a carbon-neutral world, communication alone does not result in people changing their behaviour, individually or collectively [5,19].

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

اکثر مردم می دانند که زندگی روزمره مانند تغییرات آب و هوا، بیماری همه گیر، نابرابری و موارد دیگر نیست. این جهانی است که به طور فزاینده ای توسط انتخاب ها، تصمیم ها و رفتارهای جمعی و هم چنین فردی شکل می گیرد. سرانجام در این دنیای پیچیده، نیاز به فراخوان اقدام برای تغییر رفتار در مقیاس وسیع می باشد. در پاسخ، بازاریابی اجتماعی با دستورالعمل اصلی تغییر رفتار در زمینه تجربه، شواهد، نظریه ها و جعبه ابزار گسترش یافته است. بازاریابی اجتماعی ارتباط سیستم های انسانی و طبیعی و نیروهای پویای بهم پیوسته آنها را به عنوان ابزاری قدرتمند برای تأثیرگذاری بر رفتارها برای تحول و اصلاح افراد، جوامع، جامعه و کره زمین مورد بررسی قرار می دهد. در ادامه نوآوری های معامله سبز، از روندهای حیاتی در بازاریابی اجتماعی مانند؛ علم سیستم ها، مشارکت ذینفعان و فناوری های دیجیتال استقبال می کند.

مقدمه

رفتار انسان خبر از گرم شدن کره زمین تقریباً 1.0 درجه سانتیگراد بالاتر از سطح قبل از صنعت می دهد و خواستار تغییر رفتار در مقیاس گسترده است [9]. با مصرف منابع طبیعی خام توسط انسان در مرکز معاملات سبز جهانی به محلی، تغییر رفتار سیستماتیک، و اتخاذ سریع سبک های زندگی با کربن کم از عوامل مهم توانمندسازی هستند و بنابراین مکانی ایده آل برای مداخلات قابل اجرا هستند [29، 32]. با این حال، اگرچه توسط دانشمندان و سیاست گذاران قابل درک است؛ که آموزش و پیام رسانی در ایجاد مصرف پایدار و جهانی بدون کربن نقش دارد، ارتباطات به تنهایی منجر به تغییر رفتار افراد به صورت فردی یا جمعی نمی شود [5.19].


بدون دیدگاه