ترجمه مقاله اعمال نفوذ شبکه های ذینفع با بازاریابی برون به درون - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اعمال نفوذ شبکه های ذینفع با بازاریابی برون به درون - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اعمال نفوذ شبکه های ذینفع با بازاریابی برون به درون
عنوان انگلیسی
Leveraging stakeholder networks with outside-in marketing
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.856 در سال 2020
شاخص H_index مجله
136 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.022 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11895
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت استراتژیک
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
کالج تجارت اسمیل ، دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا ، دانشگاه پارک ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
بازاریابی برون به درون ،تحلیل شبکه اجتماعی،شبکه های ذینفعان
کلمات کلیدی انگلیسی
Outside-in marketing - Social network analysis - Stakeholder networks
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2020.11.006
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. استفاده از اصول OIM از طریق شبکه های ذینفع
2.1 اصل شماره 1: درک و پاسخ به بازار
2.2. اصل شماره 2: تقسیم بندی و هدف گذاری
2.3 اصل 3: نوآوری
2.4 اصل شماره 4: تلاش یادگیری کارکنان
3. چالش های تحقیقات شبکه ذینفعان
4. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The theory of Outside-in marketing (OIM) emphasizes the importance of internal and external partners of a firm to drive strategies for value creation. OIM is based on four key tenets: market sensing and responses, segmentation and targeting, innovation, and employee's learning effort. With this commentary, we apply the theory of OIM to network analysis. By doing so, we identify key stakeholder networks as part of a firm's business ecosystem and discuss the value that can be extracted from different stakeholder networks. Most prior network research in marketing has mainly used customer or employee network data while neglecting other important stakeholder groups. We provide information about how network analysis of stakeholder data can fill gaps in the marketing literature and provide firms with essential knowledge, economic value, and influence over external partners, and improve the value generation process. We first describe each tenet and give examples of stakeholder networks that can be investigated within the realm of the tenet definitions. We then discuss different challenges that social network research can pose, and end with future research questions that can be explored for empirical research studies.

1. Introduction

Historically, firms have been focused more on an inside-out or product-centric approach to marketing with a prevailing belief that utilizing their resources and capabilities would lead to value creation for the firm. More recently, however, there has been a push by marketing academics and practitioners to take an outside-in or customer-centric approach within the marketing function of a firm with a prevailing belief that the relationship with the customer and external partners can be the start of the value creation process for the firm (Jaworski, Kohli, & Sarin, 2020; Mu, 2015; Mu, Bao, Sekhon, Qi, & Love, 2018; Quach, Thaichon, Lee, Weaven, & Palmatier, 2020). What has been lacking in the marketing literature, though, is an underlying theoretical framework that can be used as a foundation for understanding and empirically testing the value of customer-centricity.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

نظریه بازاریابی برون به درون (OIM) بر اهمیت شرکای داخلی و خارجی یک شرکت برای هدایت استراتژی های جهت ایجاد ارزش تأکید می کند . OIM مبتنی بر چهار اصل کلیدی است: درک و واکنش بازار ، تقسیم بندی و هدف گذاری ، نوآوری و تلاش جهت یادگیری کارمندان. با این تفسیر ، ما تئوری OIM را برای تحلیل شبکه وارد می کنیم. با این عمل ، ما شبکه های ذینفع کلیدی را به عنوان بخشی از اکوسیستم تجارتی یک شرکت شناسایی می کنیم و درباره ارزشی که می تواند از شبکه های مختلف ذینفعان استخراج شود بحث می کنیم. بیشتر تحقیقات پیشین شبکه در بازاریابی غالبا از داده های شبکه مشتری یا کارمند استفاده می کرده است در حالی که از سایر گروههای مهم ذینفع غفلت می کند. ما اطلاعاتی در مورد چگونگی تحلیل شبکه داده های ذینفعان فراهم می کنیم که می تواند خلا موجود در ادبیات بازاریابی را پر کند و شرکت هایی با دانش ضروری ، ارزش اقتصادی و تاثیر بر شرکای خارجی و فرایند تولید ارزش به شرکت ها را فراهم کند. ما ابتدا هر یک از اصول را توصیف می کنیم و مثالهایی از شبکه های ذینفع را می توان داخل حیطه تعاریف اصول بررسی کرد. سپس چالش های مختلفی را که تحقیقات شبکه اجتماعی می تواند مطرح کند ، مورد بحث قرار می دهیم و با سوالات تحقیقاتی آینده که می توانند برای مطالعات تحقیقاتی تجربی بررسی شوند ، پایان می دهیم.

1.مقدمه

از نظر تاریخی ، شرکت ها بیشتر بر شیوه داخلی و خارجی یا محصول محوری برای بازاریابی با این باور غالب که استفاده از منابع و قابلیت های آنها منجر به ایجاد ارزش برای شرکت می شود متمرکز بوده اند. البته اخیراً ، از سوی دانشگاهیان و شاغلان بازاریابی فشار بر این بوده است که در عملکرد بازاریابی یک شرکت شیوه ی برون به درون یا مشتری محوری داشته باشند با این باور غالب که رابطه با مشتری و شرکای خارجی می تواند آغازگر فرآیند ایجاد ارزش برای شرکت باشد (Jaworski، Kohli، & Sarin، 2020؛ Mu، 2015؛ Mu، Bao، Sekhon، Qi، & Love، 2018؛ Quach، Thaichon، Lee، Weaven، and Palmatier، 2020). ، آنچه که در ادبیات بازاریابی اتفاق می افتد ، فقدان یک چارچوب نظری اساسی است که می تواند به عنوان پایه ای برای درک و آزمایش تجربی ارزش مشتری محوری مورد استفاده قرار گیرد.


بدون دیدگاه