ترجمه مقاله مدلسازی یک زنجیره تامین سبز در صنعت هتلداری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدلسازی یک زنجیره تامین سبز در صنعت هتلداری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدلسازی یک زنجیره تامین سبز در صنعت هتلداری: یک رویکرد نظریه بازی تکاملی
عنوان انگلیسی
Modeling a green supply chain in the hotel industry: An evolutionary game theory approach
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
8.975 در سال 2020
شاخص H_index مجله
122 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.321 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0278-4319
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11893
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع و مدیریت، مدیریت هتلداری، لجستیک و زنجیره تامین
مجله
مجله بین المللی مدیریت مهمان نوازی - International Journal of Hospitality Management
دانشگاه
دانشکده مدیریت بازرگانی و گردشگری، دانشگاه یوننان، چین
کلمات کلیدی
زنجیره تامین هتل سبز، نظریه ذینفعان، نظریه بازی تکاملی
کلمات کلیدی انگلیسی
Green hotel supply chain - Stakeholders theory - Evolutionary game theory
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102716
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
2.1. هتل سبز
2.2. مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت هتل داری
2.3. کاربرد نظریه بازی تکاملی
3. توصیف مدل
3.1. مدل پایداری تکاملی رفتار سبز هتل‌ها
3.2. مدل تکاملی ذینفعان در یک زنجیره تأمین هتل سبز
4. راه حلهای مدل
4.1. تجزیه و تحلیل ESS بین ذینفعان
4.2. تجزیه و تحلیل پایداری استراتژی
5. بحث در مورد نتایج و مفاهیم
5.1. بحث در مورد نتایج مدل
5.2. مفاهیم نظری
5.3. مفاهیم مدیریتی
6. نتیجه گیری، محدودیت‌ها و دستورالعملهایی برای تحقیقات آینده
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Despite extensive discussion of environmental management for hotels, little research has been done on the hotel industry’s green supply chain management. This study uses the evolutionary game approach to examine the generation of green behaviors and a green supply chain by hotels. Results show that most hotels do have an incentive mechanism for green growth; hotels with green behaviors are more profitable than those that are not. Furthermore, governments and hotel customers are critical in the “greening” of traditional hotel supply chains. The findings can assist governments in formulating effective environmental policies, provide a theoretical avenue in governing green practice, and guide stakeholders to understand the formation and evolution of green development in the hotel industry.

1. Introduction

Environmental sustainability has become a vital guide to the development of a code of sustainable organizational practices (Wang et al., 2013). The hotel industry is a people industry. In such a dynamic industry, collaboration with stakeholders can lead a hotel to a more sustainable future (Xu and Gursoy, 2015). A stakeholder is defined as “any group (or individual) who can affect or be affected by the achievement of the objectives of an organization” (Freeman, 2010). The key stakeholder groups in a hotel are internal (e.g., employees and managers) and external (e.g., customers, competitors, suppliers). The suppliers-inputs-process- outputs-customers (SIPOC) diagram was used to explain the hotel supply chain from the beginning (suppliers) to end (customers) (Al-Aomar and Hussain, 2017) (Fig. 1).

6. Conclusion, limitations and directions for future research

Our findings lead to two conclusions. Green supply chain management is an efficient way to improve an entity’s competitiveness (Zhu and Sarkis, 2004), especially in the hotel industry. A dynamic analysis demonstrates that a hotel’s attitude toward “green” has a significant effect on its revenue; in other words, hotels that adopt green behaviors reap higher benefits than hotels that do not.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

با وجود بحثهای گسترده در مورد مدیریت محیط زیست برای هتلها، تحقیقات کمی در مورد مدیریت زنجیره تأمین سبز صنعت هتلداری انجام شده است. این مطالعه از رویکرد بازی تکاملی برای بررسی تولید رفتارهای سبز و یک زنجیره تأمین سبز توسط هتلها استفاده می‌کند. نتایج نشان می‌دهند که اکثر هتلها از مکانیسم تشویقی برای رشد سبز برخوردارند؛ هتل‌هایی با رفتارهای سبز از هتلهای دیگر سودآورترند. علاوه بر این، دولت‌ها و مشتریان هتل در "سبز" کردن زنجیره‌های تأمین هتل‌های سنتی نقش بسیار مهمی دارند. این یافته‌ها می‌توانند به دولتها در تدوین سیاست‌های مؤثر زیست محیطی کمک کنند، یک مسیر نظری در حاکمیت رویه سبز فراهم آورند، و ذینفعان را برای درک شکل گیری و تکامل توسعه سبز در صنعت هتلداری راهنمایی کنند.

1. مقدمه

پایداری زیست محیطی به یک راهنمای حیاتی برای توسعه آیین نامه‌های شیوه‌های سازمانی پایدارتبدیل شده است (Wang و همکاران، 2013). صنعت هتلداری یک صنعت مردمی است. در چنین صنعت پویایی، همکاری با ذینفعان می‌تواند یک هتل را به سوی آینده‌ای پایدارتر سوق دهد (Xu و Gursoy، 2015). یک ذینفع به عنوان "هر گروه (یا هر شخصی) که بتواند دستیابی به اهداف سازمان را تحت تأثیر قرار دهد یا تحت تأثیر قرار گیرد " تعریف می‌شود (Freeman، 2010). گروه‌های اصلی ذینفعان در یک هتل گروه‌های داخلی (به عنوان مثال، کارمندان و مدیران) و گروه‌های خارجی (به عنوان مثال، مشتریان، رقبا، تأمین کنندگان) هستند. از نمودار تأمین کننده، ورودی‌ها، فرآیند، خروجی‌ها و مشتری (SIPOC) برای توضیح زنجیره تأمین هتل از ابتدا (تأمین کنندگان) تا انتها (مشتریان) استفاده شده است (Al-Aomar و Hussain، 2017) (شکل1).

6. نتیجه گیری، محدودیت‌ها و دستورالعملهایی برای تحقیقات آینده

یافته‌های ما دو نتیجه را حاصل می‌کند. مدیریت زنجیره تأمین سبز یک روش کارآمد و مؤثر برای بهبود رقابت پذیری یک نهاد (Zhu و Sarkis، 2004)، به ویژه در صنعت هتلداری است. یک تحلیل پویا نشان می‌دهد که نگرش یک هتل نسبت به "سبز شدن" تأثیر قابل توجهی بر درآمد آن دارد. به عبارت دیگر، هتل‌هایی که رفتارهای سبز را اتخاذ می‌کنند، نسبت به هتل‌هایی که رفتارهای سبز را نمی‌پذیرند منافع بیشتری را کسب می‌کنند.


بدون دیدگاه