تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله عوامل موثر در موفقیت بازاریابی ویروسی – نشریه Sciedu

عنوان فارسی: عوامل موثر در موفقیت بازاریابی ویروسی: یک روند رفتاری - عاطفی - شناختی
عنوان انگلیسی: Factors Affecting the Success of Viral Marketing An Affective – Cognitive- Behavioral Process
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2016 نشریه : Sciedu
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع ارائه مقاله : ژورنال
شناسه ISSN مجله : 1927-6001 کد محصول : 11827
محتوای فایل : zip حجم فایل : 815.11Kb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک
مجله: تحقیقات مدیریت و کسب و کار - Business and Management Research
دانشگاه: دانشگاه بین المللی شرقی، تو دائو موت، استان بین دونگ، ویتنام
کلمات کلیدی: تبلیغات ویروسی، فرایند عاطفی- شناختی- رفتاری، قدرت رابطه، وابستگی ادراکی و احساسات
کلمات کلیدی انگلیسی: Viral advertising - Cognitive-affective-behavior process - Tie strength - Perceptual affinity and emotions
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: ندارد ☓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
فرضیه: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.5430/bmr.v5n1p40
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مروری بر مقالات و فرضیه

2.1. تبلیغات ویروسی: فرآیند مؤثر تصمیم گیری مشتری (رفتار-شناختی-موثر)

2.2. وابستگی ادراکی

2.3. قدرت رابطه

2.4. احساسات

3. مفاهیم تحقیق و نتیجه گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Viral marketing is an inexpensive method which has a tremendous impact on consumer purchasing behavior. However, literature about the cognitive, affective, and behavior of people that constitute the essential components of any such strategy is rare. This conceptual paper develops a cognitive-affective-behaviour model of viral marketing via the integration of tie strength, perceptual affinity, emotions. The goal of this paper is to investigate factors affecting to the success of viral advertising. The research implies that tie strength, perceptual affinity, emotions have strong effects on the success of viral advertising. These elements have their own impact on different stages of viral advertising to provide marketers a strong tool with which to develop a great viral campaign.

 

1. Introduction

The Internet advertising market, over the past few years, has gained an important position by providing more useful tools for marketers to influence their target customer than the traditional advertising like TV, radio, or print ads (Tran, 2014). One of the most challenging social media problems that marketers need to face is media advertisings are easily eliminated to being shown by consumers. To be successful in reaching target consumers in a great volume, marketers need to discover a way of reaching their customers without them knowing it is a method of advertising (Curran, K. , Graham. S., Temple, C., 2011).To deal with that, an advertising campaign needs to include innovative contents like surprise, entertainment, especially trustworthy messages which these advertising activities are called viral marketing.

نمونه متن ترجمه

چکیده

بازاریابی ویروسی روش کم هزینه‌ای است که تأثیر فاحشی بر رفتار خرید مشتریان دارد. با این حال، مقالات اندکی در مورد رفتار شناختی و عاطفی افراد که مؤلفه‌های اساسی هر استراتژی را تشکیل می‌دهند وجود دارند. این مقاله مفهومی، یک الگوی رفتاری-شناختی-عاطفی از بازاریابی ویروسی را از طریق ادغام قدرت رابطه، وابستگی ادراکی و احساسات تدوین می‌کند. هدف این مقاله، بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت تبلیغات ویروسی است. این تحقیق بر این امر دلالت دارد که قدرت رابطه، وابستگی ادراکی، و احساسات دارای تأثیر زیادی بر موفقیت تبلیغات ویروسی است. این عوامل بر مراحل مختلف تبلیغات ویروسی تأثیر می‌گذارند تا یک ابزار قوی را برای توسعه یک کمپین ویروسی عالی برای بازاریابان فراهم آورند.

 

1. مقدمه

بازار تبلیغات اینترنتی در طی چند سال گذشته، با ارائه ابزارهای مفیدتری غیر از تبلیغات سنتی مانند تلویزیون، رادیو یا تبلیغات چاپی برای بازاریابان به منظور تأثیرگذاری بر مشتریان هدف خود، جایگاه مهمی پیدا کرده است (Tran، 2014). یکی از چالش برانگیزترین مشکلات رسانه‌های اجتماعی که بازاریابان باید با آنها روبرو شوند این است که تبلیغات رسانه‌ای نشان داده شده برای مشتریان به راحتی حذف می‌شود. برای موفق شدن در دستیابی به حجم زیادی از مشتریان هدف، بازاریابان باید راهی برای دستیابی به مشتریان خود پیدا کنند که آنها ندانند که این یک روش تبلیغاتی است (Curran, K، Graham. S، Temple, C، 2011). برای پرداختن به این امر، لازم است که یک کمپین تبلیغاتی شامل محتویات مبتکرانه‌ای مانند تعجب، سرگرمی و بخصوص پیامهای قابل اعتمادی باشد که این فعالیتهای تبلیغاتی بازاریابی ویروسی نام دارد.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)