ترجمه مقاله رابطه پایداری و رضایت مشتری در مهمان نوازی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله رابطه پایداری و رضایت مشتری در مهمان نوازی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه پایداری و رضایت مشتری در مهمان نوازی: یک تحقیق اکتشافی با استفاده از eWOM به عنوان منبع داده
عنوان انگلیسی
The relationship between sustainability and customer satisfaction in hospitality: An explorative investigation using eWOM as a data source
صفحات مقاله فارسی
39
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
11.056 در سال 2020
شاخص H_index مجله
199 در سال 2021
شاخص SJR مجله
3.328 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0261-5177
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11788
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت هتلداری
مجله
مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه
مرکز مدیریت در دانشگاه مونستر، آلمان
کلمات کلیدی
تبلیغات کلامی الکترونیکی (eWOM)، مهمان نوازی پایدار، معیار های پایداری، تحلیل محتوایی، نظرات مشتریان، رضایت مشتریان
کلمات کلیدی انگلیسی
Electronic word of mouth (eWOM) - Sustainable hospitality - Sustainability measures - Content analysis - Customer reviews - Customer satisfaction
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2019.02.010
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مرور بر مقالات و پیش زمینه های نظری
3. روش شناسی
3.1 جمع آوری داده ها
3.2 کد بندی داده ها
3.3 ارزیابی کردن قابلیت اعتماد بین هر کد کننده
3.4 استراتژی تحلیل
4. نتایج
4.1 آمار توصیفی
4.2 نتایج تحلیل رگرسیون
4.3 دسته بندی ابعاد پایداری
5. مباحث
6. جمع بندی
6.1 موضوعات نظریاتی
6.2 کاربرد های مدیریت
6.3 محدودیت ها و مطالعه های آتی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Sustainability is a global megatrend and has gained increasing attention in the hospitality industry. To facilitate sustainable development, it is important to understand how sustainability relates to customer satisfaction. Previous studies do not consider specific sustainability measures in hospitality and neglect eWOM as an objective data source.


This study investigates the extent to which sustainability aspects play a role in eWOM and how sustainability orientation in general as well as specific sustainability measures are linked to customer satisfaction. The results indicate that although only a few online reviews contain sustainability aspects, there is a relationship between sustainability orientation and customer satisfaction that is moderated by star classification. Furthermore, the results show that the relationship differs depending on the specific sustainability measure. Among the observed measures, "dissatisfiers" as well as "satisfiers", "criticals" and "neutrals" are found, supporting Cadotte and Turgeon's categorization of attributes in the context of sustainability.


 

1. Introduction


Sustainable tourism aims to mitigate tourisms’ damage to the environment and society by promoting tourism that “takes full account of its current and future economic, social and environmental impacts, addressing the needs of visitors, the industry, the environment and host communities" (UNEP & UNWTO, 2005).


Sustainable hospitality aims at minimizing these negative impacts by implementing sustainability measures in accommodations (Prud'homme & Raymond, 2013).


 

6.3. Limitations and future research


There are several limitations in the current paper, which grant opportunities for future research. First, our study analyzed online reviews, which are written by a very small segment of the German population. For this reason, our data are not representative of all German-speaking tourists, and additional research in this field is needed to confirm our results. As our data relate only to Germany, the findings may not be generalizable to other markets. To investigate whether cultural differences play a role in the observed effects, further research should be conducted using review data from other countries.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

پایداری یک گرایش گسترده جهانی می باشد و در صنعت مهمان نوازی نیز توجه بسیار زیادی به آن شده است. برای تسهیل توسعه پایدار، ما باید درک کنیم که پایداری چطور با رضایت مشتریان مرتبط می باشد. مطالعه های قبلی معیار های خاص پایداری را در زمینه هتل داری بررسی نکرده و eWOM را به عنوان یک منبع داده عینی، در نظر نمی گیرند.

این مطالعه بررسی می کند که ابعاد پایداری تا چه حدی در eWOM نقش داشته و این موضوع را بررسی می کنند که گرایش های پایداری به صورت عمومی همراه با معیار های پایداری چطور مرتبط با رضایت مشتریان می باشد. نتایج نشان می دهد با وجود این که تنها چند نظر سنجی آنلاین شامل ابعاد مرتبط با پایداری می باشد، رابطه ای بین گرایش های پایداری و رضایت مشتریان وجود دارد که بر اساس دسته بندی های ستاره ای برای هتل ها، تعدیل می شود. علاوه بر این، نتایج نشان می دهد که این رابطه مبتنی بر معیار های پایداری خاص، متغیر می باشد. در میان معیار های مشاهده شده، عواملی که باعث نارضایتی مشتریان می شود همراه با عوامل موثر در رضایت، عوامل بحرانی و عوامل خنثی شناسایی شده است که این موضوع از دسته بندی های انجام شده توسط کادوت و ترگون در رابطه با ویژگی های موجود در پایداری، تطابق دارد.

 

1. مقدمه

هدف گردشگری پایدار، کاهش آسیب گردشگر ها به محیط زیست و اجتماع به طریق ارتقای گردشگری به صورتی می باشد که  «تمام تاثیرات فعلی و آتی اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی را در نظر بگیرد، نیازهای بازدید کننده ها را رفع کند و صنعت، محیط زیست و جامعه میزبان را هم در نظر داشته باشد.»  (UNEP & UNWTO, 2005).

هدف گردشگری پایدار، حداقل کردن تاثیرات منفی با اجرای معیار های پایداری در مقاصد گردشگری می باشد (Prud'homme & Raymond, 2013).

صنعت هتل داری همچنین تمرکز زیادی بر روی رضایت مشتریان دارد که این رضایت مشتریان را می توان به صورت «یک مفهوم روان شناسی تعریف کرد که شامل احساس رفاه و لذت می باشد که بر اساس تطابق با انتظارات و امیدهای مشتریان با ارائه محصولات یا سرویس مناسب، به دست می آید » (World Tourism Organization, 1985, cited in; Pizam, Shapoval, & Ellis, 2016).  برای تسهیل توسعه پایدار در هتل داری، ما باید نخست بدانیم که چه چیزی باعث می شود که نسبت به پایداری در هتل ها، رضایت مشتریان شکل بگیرد.

 

6.3 محدودیت ها و مطالعه های آتی

محدودیت های مختلف در مقاله فعلی وجود دارد که باعث می شود فرصت هایی برای تحقیقات آتی ایجاد شود .نخست، مطالعه ها نظر های آنلاین را بررسی کرده است که توسط بخش کوچکی از جمعیت آلمان ایجاد شده است. به همین دلیل، داده های ما نشان دهنده گرایش های موجود در تمام گردشگر های آلمانی نمی باشد و تحقیقات بیشتری در این زمینه مورد نیاز می باشد تا بتوانیم نتایج خودمان را تایید کنیم. به دلیل این که داده های ما مرتبط با آلمان می باشد، یافته های ما ممکن است قابل تعمیم برای بازارهای دیگر نباشد. برای ارزیابی کردن این موضوع که آیا تفاوت های فرهنگی نقش مهمی در تاثیرات مشاهده شده ایفا می کنند یا خیر، تحقیقات بیشتری باید انجام شود تا بتوان نظرات در دیگر کشور ها را هم بررسی کرد.


بدون دیدگاه