ترجمه مقاله چالش های مهم در رابطه با پذیرش رسانه ی اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چالش های مهم  در رابطه با پذیرش رسانه ی اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چالش های مهم در رابطه با پذیرش رسانه ی اجتماعی: رویکرد دلفی از هیئت مدیران منابع انسانی کانادایی
عنوان انگلیسی
Critical challenges associated with the adoption of social media: A Delphi of a panel of Canadian human resources managers
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.382 در سال 2020
شاخص H_index مجله
195 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.049 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11606
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت منابع انسانی، اینترنت و شبکه های گسترده، مدیریت اجرایی، مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه کبک در مونترال، کانادا
کلمات کلیدی
رسانه اجتماعی، اتخاذ، منابع انسانی HRM، چالش ها، بررسی دلفی
کلمات کلیدی انگلیسی
Social media - Adoption - Human resources (HRM) - Challenges - Delphi survey
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.06.006
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. زمینه و سابقه
2.1 کارکرد منابع انسانی و فناوری
2.2تعریف رسانه ی اجتماعی
2.3 پلت فرم های رسانه ی اجتماعی و مدیریت منابع انسانی
3. طرح پژوهش
3.1 بررسی دلفی
3.2 ترکیب پانل (هیئت)
3.3 جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل
4. بحث و نتایج
4.2 چالش های مربوط به پلت فرم های رسانه ی اجتماعی
5. نقش ها و محدودیت های پژوهش
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Although still young, social media platforms (SM) have already attracted over a quarter of the world's population rendering SM very attractive for organizations. SM adoption presents challenges that may prevent organizations from capitalizing on them to improve performance; thus indicating a need to analyze critical challenges, before taking relevant initiatives. This article identifies 13 most critical challenges associated with the adoption of SM. First a framework is derived from a systematic review of challenges associated with the adoption of SM for HR management (HRM) in three major research databases: ABI/INFORM Complete, Business Source Complete and Web of Science. Second the framework is used in a Delphi survey of 28 Canadian human resources (HR) managers. Statistical analysis includes Cohen Kappa, Kendall's W, Wilcoxon rank test, and cluster analysis. This paper contributes to HRM and Information Systems (IS) research literature on SM adoption in general and provides specific insights to practitioners.


 

1. Introduction


Despite their youth social media platforms (SM) have already reached as many as 26% of the global population, compared to the Internet with a 35% penetration worldwide (We Are Social, 2015). In Canada, the penetration rate of the Internet and SM are 86% and 82% respectively (Canadians Internet, 2015).


 

5. Research contributions and limitations


The study of SM adoption and use in organizational settings and particularly HRM is still very young (Treem & Leonardi, 2012), despite empirical evidence of their ubiquitous presence in the business environment of firms worldwide. This research focuses on the identification of challenges that inhibit organizations from adopting SM for HRM and which may also prevent them from capitalizing on SM in the pursuit of strategic organizational outcomes. This exploratory study is an initial step towards a deeper understanding of factors that inhibit organizations from adopting SM for HRM.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

اگرچه رسانه اجتماعی هنوز تازه و نوین است، پلت فرم رسانه اجتماعی SM بیش از یک چهارم از جمعیت جهان را به خود جذب کرده است و این امر بیان می کند که SM برای سازمان ها نیز بسیار جذاب بوده است. اتخاذ SM چالش هایی را ارائه می دهد که ممکن است مانع از سرمایه گذاری سازمان ها در این زمینه برای بهبود عملکرد آن ها شود بنابراین، این امر نشان دهنده ی نیاز برای تجزیه و تحلیل چالش های حیاتی و مهم قبل از اتخاذ امور مربوطه است. این مقاله 13 مورد از مهم ترین و حیاتی ترین چالش های مربوط به اتخاذ SM را شناسایی می کند. در ابتدا، چارچوب مورد نظر از مرور و بررسی جامع و سیستماتیک از چالش های مربوط به اتخاذ SM برای مدیریت منابع انسانی HRM در سه پایگاه داده ی پژوهشی بزرگ به دست می آید: پایگاه جامع و کامل ABI/INFORM، منبع کامل و جامع کسب و کار و وب سایت علوم. دوم، چارچوب مورد نظر در بررسی دلفی از 28 مدیر منابع انسانی HR کانادایی مورد استفاده قرار می گیرد. تحلیل آماری شامل کوهن کاپا، کندال w، آزمون رتبه ای ویلکاکسون و تحلیل خوشه ای است. این مقاله در ادبیات پزوهشی مدیریت منابع انسانی و سیستم های اطلاعاتی IS و به طور کلی در اتخاذ SM نقش دارد و بینش های خاصی را برای افراد حرفه ای و شاغلین فراهم می سازد.

 

1. مقدمه

علی رغم این که پلت فرم های جدید رسانه ی اجتماعی SM به بیش از 26 درصد جمعیت جهان رسیده است، اینترنت حدود 35 درصد در سرتاسر جهان نفوذ کرده است (SOCIAL2015). در کانادا، میزان نفوذ اینترنت و رسانه ی اجتماعی حدود 86 و 82 درصد است (اینترنت کانادایی 2015).

 

5. نقش ها و محدودیت های پژوهش

علی رغم شواهد تجربی در مورد حضور همه جانبه در محیط کسب و کار شرکت ها در سرتاسر جهان، مطالعه ی اتخاذ SM و کاربرد در مجموعه ی سازمانی و به ویژه HRM، هنوز خیلی تازه و جدید است (تریم و لئوناردی 2012). این پژوهش بر شناسایی چالش هایی تمرکز می کند که مانع از اتخاذ SM برای HRM توسط سازمان ها می شوند و ممکن است مانع از سرمایه گذاری ان ها بر SM در پیگیری نتایج سازمانی استراتژیک شوند. این مطالعه ی اکتشافی، گام اول به سمت درک عمیق عواملی است که مانع از اتخاذ SM برای HRM توسط سازمان ها می شود.


بدون دیدگاه