ترجمه مقاله توانایی مدیریت، لحن اطلاعیه های سود و واکنش بازار - نشریه امرالد

ترجمه مقاله توانایی مدیریت، لحن اطلاعیه های سود و واکنش بازار - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۶۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توانایی مدیریت، لحن اطلاعیه های سود و واکنش بازار
عنوان انگلیسی
Managerial Ability, Tone of Earnings Announcements, and Market Reaction
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
35
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقاله پژوهشی (Research article)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.529 در سال 2019
شاخص H_index مجله
20 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.323 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
1321-7348
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2019
کد محصول
11571
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و حسابداری و حسابداری مالی، مدیریت اجرایی
دانشگاه
دانشگاه ایالتی سن دیگو
کلمات کلیدی
اطلاعیه سود، توانایی مدیریتی، واکنش بازار، لحن
کلمات کلیدی انگلیسی
Earnings Announcement - Managerial Ability - Market Reaction - Tone
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/ARA-07-2016-0078
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2. توسعه فرضیات
2.1. توانایی مدیریتی و لحن اطلاعیه‌های سود
2.2. ارتباط توانایی مدیریت در شناخت واکنش بازار به لحن اطلاعیه‌های سود
3. انتخاب نمونه، تعاریف متغیر، و آمار توصیفی
3.1. انتخاب نمونه
3.2. لحن اطلاعیه سود
3.3. معیارها توانایی مدیریتی [3]
3.4. سایر متغیرها
3.5. آمار توصیفی
3.6. همبستگی‌ها
4. مدل‌های تجربی و نتایج اصلی
4.1. مدل‌های تجربی
4.2. نتایج اصلی
5. تجزیه و تحلیل‌های اضافی
5.1. لحن غیر نرمال
5.2. تجزیه و تحلیل زیرنمونه
6. کنترل‌های نیرومندی
6.1. اثرات ثابت شرکت
6.2. متغیرهای کنترل اضافی برای عملکرد عملیاتی
6.3. تاثیر میانجی حاکمیت شرکت
6.4. تجزیه و تحلیل تغییر
7. نتیجه‌گیری‌ها
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
چکیده

هدف – این مطالعه به بررسی تاثیر توانایی مدیریتی روی لحن اطلاعیه‌های بازار سود و واکنش بازار به این لحن می‌پردازد.

طراحی/متدلوژی/رویکرد – این مطالعه، مدلی از عوامل تعیین کننده لحن اطلاعیه سود را به منظور بررسی این موضوع می‌سازد که آیا توانایی مدیریتی دارای نقش مهمی در تعیین لحن اطلاعیه سود است. علاوه‌براین، برای بررسی این که آیا واکنش بازار به لحن اطلاعیه‌های سود، از توانایی مدیریتی تاثیر می‌پذیرد، این مطالعه همچنین زمینه تعاملی بین لحن اطلاعیه سود و توانایی مدیریتی را مورد بررسی قرار می‌دهد. لحن اطلاعیه‌های سود با استفاده از گسترش در نسبت کلمات مثبت و منفی سنجیده می‌شود. توانایی مدیریتی با استفاده از رتبه توانایی مدیریتی توسعه یافته توسط دمرجیان و همکاران (2012)  سنجیده می‌شود.

یافته‌ها – تیم‌های مدیریت توانمندتر، از لحن مثبت‌تری در اطلاعیه‌های سود خود استفاده می‌کنند. بازارهای سهام دارای واکنش‌های مثبت‌تری نسبت به لحن‌های مثبت در اطلاعیه‌های سود منتشر شده توسط شرکت‌های با تیم‌های مدیریت توانمندتر هستند.

اصلیت/ارزش – این مطالعه، توانایی مدیریتی را به عنوان عامل تعیین کننده‌ی از قبل تشخیص داده شده لحن در اطلاعیه‌های سود و واکنش قیمت سهام به اطلاعیه‌های سود شناسایی می‌کند.


1. پیشگفتار

توانایی تیم مدیریت به چه میزانی روی زبان مورد استفاده در اطلاعیه سود شرکت تاثیر می‌گذارد؟ شاید یکی از رایج‌ترین ویژگی‌های مورد مطالعه ارتباطات شرکت، گسترش در نسبت کلمات مثبت و منفی باشد – که اغلب به عنوان لحن ارجاع داده می‌شود (به عنوان مثال، فرانکل و همکاران، 2010؛ پرایس و همکاران، 2012؛ دیویس و تاما-سوئیت، 2012؛ دیویس و همکاران، 2012؛ دیمرس و وگا، 2012؛ هوانگ و همکاران، 2012؛ ارسلان-آیایدین و همکاران، 2016).  مطالعات قبلی کشف کرده‌اند که لحن افشاگری شرکت در ارتباط با هر دوی سودآوری فعلی شرکت و انگیزه‌های مدیریت است. این مطالعه به بررسی یکی از عوامل تعیین کننده لحن، یعنی، توانایی مدیریتی، می‌پردازد که به عنوان کارایی تیم مدیریت نسبت به همتایان آن در تبدیل منابع شرکت به درامد تعریف می‌شود (دیمرجیان و همکاران، 2012).

 

7. نتیجه‌گیری‌ها

با استفاده از معیار توانایی مدیریتی رتبه‌بندی شده توسعه یافته توسط دیمرجیان و همکاران (2012)، این مطالعه به بررسی تاثیر توانایی مدیریتی روی لحن اطلاعیه‌های سود و روی واکنش بازار به لحن می‌پردازد. این مطالعه کشف می‌کند که تیم‌های مدیریت تواناتر از لحن مثبت‌تری در اطلاعیه‌های سود خود استفاده می‌کنند؛ و فهرست عوامل تعیین کننده شناخته شده لحن که در تحقیقات مستند شده‌اند، از قبیل عملکرد عملیاتی، انگیزه‌های مدیریتی، فرصت‌های رشد و اندازه شرکت را توسعه می‌دهد. این نتایج، شناخت عوامل تعیین کننده لحن در اطلاعیه‌های سود را افزایش می‌دهند و نشان می‌دهند که لحن به طور ساده اطلاعات خصوصی مدیر درباره عملکرد عملیاتی را منعکس نمی‌کند. بلکه، لحن در اطلاعیه‌های سود، مربوط به کارایی تیم مدیریت در تبدیل منابع شرکت به درامد است. علاوه‌براین، نتایج این مطالعه نشان می‌دهند که بازارهای سهام دارای واکنش مثبت‌تری به لحن‌های مثبت در اطلاعیه‌های سود منتشر شده توسط شرکت‌های با تیم‌های مدیریتِ تواناتر هستند. به عبارت دیگر، سرمایه‌گذاران، تاکید بیشتری روی لحن‌های مثبت ابراز شده توسط تیم‌های مدیریت تواناتر دارند. بنابراین، این مطالعه، شناخت از واکنش بازار به اطلاعیه‌های سود را افزایش می‌دهد. به طور کلی، این مقاله به شناخت هر دوی عوامل تعیین کننده لحن اطلاعیه‌های سود و واکنش بازار به لحن، و به شناخت تاثیر توانایی مدیریتی روی رفتار گزارشگری مالی شرکت‌ها کمک می‌کند.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

Abstract


Purpose − This study examines the effect of managerial ability on the tone of earnings announcements and on the market response to the tone.


Design/methodology/approach − This study constructs a model of the determinants of earnings announcement tone in order to examine whether managerial ability plays a significant role in determining earnings announcement tone. Further, to test whether the market response to the tone of earnings announcements is affected by managerial ability, this study also examines the interactive term between earnings announcement tone and managerial ability. The tone of earnings announcements is measured using the spread in the proportion of positive and negative words. Managerial ability is measured using the managerial ability rank developed by Demerjian et al. (2012).


Findings − More able management teams use a more positive tone in their earnings announcements. Stock markets have more pronounced positive reactions to positive tones in the earnings announcements issued by companies with more able management teams.


Originality/value – This study identifies managerial ability as a previously unrecognized determinant of tone in earnings announcements and of the stock price reaction to earnings announcements.


 

1. Introduction


To what extent does management team ability affect the language used in a firm’s earnings announcement? Perhaps the most commonly studied feature of corporate communication is the spread in the proportion of positive and negative words—often referred to as “tone” (e.g., Frankel et al., 2010; Price et al., 2012; Davis and Tama-Sweet, 2012; Davis et al., 2012; Demers and Vega, 2014; Huang et al., 2014; Arslan-Ayaydin et al., 2016). Prior studies have found that the tone of corporate disclosure is related to both current firm profitability and to management incentives. This study explores an alternative determinant of tone, i.e., managerial ability, which is defined as a management team’s efficiency, relative to its industry peers, in transforming corporate resources into revenues (Demerjian et al., 2012).


 

7. Conclusions


Using the ranked managerial ability measure developed by Demerjian et al. (2012), this study examines the effect of managerial ability on the tone of earnings announcements and on the market response to the tone. The study finds that more able management teams use a more positive tone in their earnings announcements; this extends the list of known tone determinants documented in the literature, such as operational performance, managerial incentives, growth opportunities, and firm size. These results add to the understanding of the determinants of tone in earnings announcements and suggest that tone does not simply reflect a manager’s private information about operational performance. Rather, the tone in earnings announcements is related to the management team’s efficiency in converting corporate resources into revenue. Moreover, the results of this study suggest that stock markets have more pronounced positive reactions to positive tones in the earnings announcements issued by companies with more able management teams. In other words, investors put more weight on positive tones expressed by more able management teams. Thus, this study adds to the understanding of the market’s reaction to earnings announcements. Overall, the study contributes to the understanding of both the determinants of and market reaction to the tone of earnings announcements and to the understanding of the effect of managerial ability on firms’ financial reporting behavior.


بدون دیدگاه