ترجمه مقاله ویژگی های مقاومت ‌الکتریکی - دمایی بتن آسفالتی رسانا - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله ویژگی های مقاومت ‌الکتریکی - دمایی بتن آسفالتی رسانا - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ویژگی های مقاومت ‌الکتریکی - دمایی بتن آسفالتی رسانا
عنوان انگلیسی
Resistivity-temperature Characteristics of Conductive Asphalt Concrete
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2016
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6820
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران و مهندسی پلیمر
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت ساخت، مهندسی مواد مرکب و مهندسی راه و ترابری
مجله
مجله علوم مواد-تکنولوژی دانشگاه ووهان
دانشگاه
موسسه تحقیقات برنامه ریزی و طراحی شهری، چین
کلمات کلیدی
بتن آسفالتی رسانا، مقاومت الکتریکی، ضریب دمایی مثبت، شبکه تراوش
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. کار آزمایشگاهی
2.1 مواد
2.2 گزیده‌ای از محتوای کربن سیاه
ویژگی‌های مقاومت الکتریکی – دمای با محتویات کربن سیاه مختلف
3. تشکیل مدل PTC
4. مکانیزم اثرگذاری دما بر مقاومت الکتریکی
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The changes of resistivity of conductive asphalt concrete at different temperatures were studied, and positive temperature coefficient (PTC) model was established to estimate the influence of temperature on the resistivity quantitatively, which eliminated the interference with conductivity evaluation brought by temperature variation. Finally, the analysis of temperature cycling test results proves that the changes of percolation network structure caused by temperature variation prompt the emergence of PTC of conductive asphalt concrete.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

تغییرات مقاومت الکتریکی بتن آسفالتی رسانا در دماهای متفاوت موردمطالعه قرار گرفت، و مدل ضریب دمایی مثبت (PTC) به‌منظور سنجش تأثیر درجه‌ی حرارت بر مقاومت الکتریکی به لحاظ کمی ایجاد شد، که تداخل با روش سنجش رسانایی به‌واسطه‌ی تغییر دما را رفع کرد. درنهایت، تحلیل نتایج آزمایش چرخه‌ی دمای، ثابت کرد که تغییرات ساختار شبکه‌ی تراوش ناشی از تغییرات سریع درجه‌ی حرارت سبب پیدایش PTC بتن آسفالتی رسانا می‌شود.


بدون دیدگاه