تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله حالت های ورود بازار در یک جهان چند قطبی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: حالت های ورود بازار در یک جهان چند قطبی: گره گشایی کردن (حل کردن) اثر تعدیل فضای سیاسی
عنوان انگلیسی: Market entry modes in a multipolar world: Untangling the moderating effect of the political environment
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6069 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.06Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت بازرگانی بین المللی و اقتصاد مالی
مجله: بررسی کسب و کار بین المللی - International Business Review
دانشگاه: گروه سازمان و مدیریت، دانشکده مدیریت، دانشگاه EAFIT، کلمبیا
کلمات کلیدی: حالت ورود به بازار، محیط سیاسی، شرکت های چند ملیتی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. روش شناسی (متدولوژی)

2.1. استراتژی جستجو

2.2. انتخاب مقالات

3. تکامل تحقیقات حالت های ورود بازار

3.1. جریان ادبیات مربوط به حالت های ورود بازار

3.2. موضوعات اصلی و روش های تحقیق

3.2.1 رویکرد مدل اوپسالا

3.2.2 رویکرد تجزیه و تحلیل هزینه تراکنش

3.2.3 رویکرد گزینه های واقعی

3.2.4. رویکرد پارادایم التقاطی

3.2.5. رویکرد شبکه صنعتی

3.2.6. رویکرد سازمانی

4. حل کردن اثر تعدیل فضای سیاسی چند سطحی در تحقیقات حالت ورود بازار

5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

We review the extant literature on market entry modes to explain the multi-levels of the political environment that can have a moderating effect on transnational corporations’ (TNC) market entry processes. Based on a systematic review of the Uppsala model, transaction cost analysis, real options, eclectic paradigm, industrial network, and institutional approaches, we show that the market entry modes literature has largely excluded some aspects of the political environment from market entry mode decisions. Consequently, we continue to struggle with the question of how TNCs can factor the political environment into their foreign market entry processes. We suggest a more detailed analysis of the political environment may enable future research to address this challenge using corporate political activity literature and institutional theory. In particular, a distinction between macro and micro levels of analysis can explain how the moderating effect of the political environment on market entry mode decisions can be untangled.

نمونه متن ترجمه

چکیده

ما ادبیات موجود برروی حالت های ورود بازار را بررسی میکنیم تا توضیح دهیم که فضای سیاسی چند سطحی می تواند یک اثر تعدیل در (TNC) فرآیندهای ورود بازار شرکت های چند ملیتی را داشته باشد. بر اساس یک بررسی سیستماتیک از مدل اوپسالا، تجزیه و تحلیل هزینه معامله، گزینه های واقعی، پارادایم التقاطی، شبکه های صنعتی، و روش های سازمانی، نشان می دهد که ادبیات حالت های ورود بازار تا حد زیادی برخی از جنبه های محیط سیاسی از تصمیم های حالت ورود به بازار را مستثنی کرده اند. در نتیجه، ما همچنان به مبارزه با این پرسش که چگونه TNC ها می توانند عامل فضای سیاسی را به فرآیندهای ورود به بازار خارجی خود وارد کنند، می پردازیم. ما یک تجزیه و تحلیل دقیق تر از فضای سیاسی که ممکن است تحقیقات آینده قادر به مقابله با این چالش با استفاده از ادبیات شرکت فعالیت های سیاسی و نظریه سازمانی باشد را پیشنهاد می کنیم. به طور خاص، یک تمایز بین سطوح کلان و خرد از تجزیه و تحلیل می تواند توضیح دهد که چگونه اثر تعدیل از فضای سیاسی در تصمیم گیری حالت ورود بازار می تواند حل شود.