دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند در شبکه - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند در شبکه - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۰,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توسعه محصولات جدید با روشهای مدیریت دانش و مدیریت توسعه فرایند در شبکه
عنوان انگلیسی
Developing new products with knowledge management methods and process development management in a network
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2008
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4016
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مدیریت دانش، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی
مجله
کامپیوترها در صنعت
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه Tsinghua، گروه مدیریت فناوری اقتصاد، پکن، چین
کلمات کلیدی
توسعه محصول جدید(NPD)، فرایند تحلیل شبکه ای(ANP) مدیریت چرخه حیات محصول (PLM)، مدیریت دانش (KM)
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ ویژگیهای انتخاب آمیزه NPD در شبکه و روشهای KM
۳ مدیریت سبد اوراق بهادار و عوامل کلیدی موفقیت NPD
۴ مدل ANP ساده شده با تحلیل حساسیت
۵ مدل انتخاب آمیزه محصول جدید
۶ اقتباس روشهای KM و مدیریت فرایند
۷ بحث و نتیجه گیری
نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

When managing the problem of new product development (NPD), a firm needs to cooperate with or compete with its strategic partners in a network to survive in the industry. This paper first discusses the critical success factors (CSF) of NPD in a network, and then simplifies 37 CSFs into 10 items within 3 groups by factor analysis and Delphi method. While analytic hierarchy process (AHP) is capable of dealing with the NPD managerial problems by generalizing subjective judgment of experts, it cannot deal with the inter-relationship among factors or the usually imprecise and vague human judgment. To compensate this deficiency, analytic network process (ANP) incorporated with sensitivity analysis, instead of the popular fuzzy AHP model, is proposed, and a firm can make a decisive evaluation by applying the model. However, developing new products with strategic partners in a network is positively associated with efficiency and effectiveness and negatively with innovation. In order to lead a firm to operate efficiently, effectively and innovatively, the product lifecycle management (PLM) including suitable knowledge management (KM) and process development management is advised for the execution of the selected NPD mix. Balanced scorecard (BSC) using ANP with sensitivity analysis is then suggested to demonstrate the effectiveness of the proposed procedure and models.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در هنگام مدیریت مسئله توسعه محصول جدید (NPD)، شرکت برای باقی ماندن در صنعت، نیازمند همکاری یا رقابت با شرکای استراتژیکی اش در شبکه می باشد. این مقاله ابتدا راجع به عوامل کلیدی موفقیت (CSF) NPD در شبکه بحث کرده و سپس با استفاده از روش تحلیل عاملی و روش دلفی، 37 CSF را درون 10 آیتم در سه گروه ساده می کند. اگرچه فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) با تعمیم قضاوت ذهنی متخصصین قابلیت رسیدگی به مسائل مدیریتی NPD را دارد، اما قادر به رسیدگی به روابط میان فاکتورها یا قضاوت انسانی مبهم و معمولاً غیر دقیق نمی باشد. به منظور جبران این کمبود، فرایند تحلیل شبکه ای (ANP) به همراه تحلیل حساسیت، به جای روش مشهور AHP فوزی به کار گرفته شد و شرکت با استفاده از این مدل می تواند ارزیابی های دقیقی انجام دهد. اما بین توسعه محصولات جدید با شرکای استراتژیک در شبکه، با کارایی و اثربخشی رابطه مثبت و با نوآوری رابطه منفی وجود دارد. برای اینکه شرکت قادر به ارائه عملکردی موثر، کارآمد و نوآورانه باشد، مدیریت چرخه حیات محصول (PLM) من جمله مدیریت شبکه مناسب (KM) و مدیریت توسعه فرایند برای اجرای آمیزه NPD انتخاب شده، توصیه شده است. سپس برای تشریح اثربخشی روش و مدلهای پیشنهاد شده، کارت امتیاز متوازن (BSC) با استفاده از ANP و تحلیل حساسیت توصیه شده است.

بدون دیدگاه