ترجمه مقاله استفاده از سیستم مدیریتی دانشی پیش شرط بهبود عملکرد - نشریه الزویر

ترجمه مقاله استفاده از سیستم مدیریتی دانشی پیش شرط بهبود عملکرد - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از سیستم مدیریتی دانشی پیش شرط بهبود عملکرد (کارکنان): گسترش مدل تناسب تکنولوژی با وظایف مورد انتظار با رویکرد به اشتراک گذاشتن میزان دانش در بین کارکنان
عنوان انگلیسی
Understanding Knowledge Management System antecedents of performance impact: Extending the Task-technology Fit Model with intention to share knowledge construct
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5740
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، مدیریت اجرایی، مدیریت عملکرد و مدیریت دانش
مجله
مجله آینده کسب و کار - Future Business Journal
دانشگاه
دانشگاه آتیه مصر، قاهره
کلمات کلیدی
سیستم های مدیریت دانش (KMS)، وظیفه فناوری مناسب (TTF)، قصد به اشتراک گذاشتن دانش، تاثیر عملکرد، استفاده
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
خلاصه(چکیده)
1-مقدمه
2-بررسی ادبیاتی چهارچوب نظریه ای
1.2-سیستم مدیریتی دانشی
2.2 مدل تناسب تکنولوژی فن آوری با وظایف مورد انتظار(TTF)
3.2 بررسی TTF در KMS
3. روش تحقیق
2/3 مطالعه به روش بازجوئی- مصاحبه های نیمه ساختاری کاربران
مشخص کردن چهارچوب تحقیق و فرضیه ها
2/3/3 چهارچوب2 ویژگی های فن آوری
3/3/3 چهارچوب 3 تناسب فن آوری با نوار وظیفه: TTF
4/3/3 ساختار چهار: به کارگیری
5/3/3 چهارچوب پنج: تاثیر سیستم بر عملکرد
6/3/3 ساختار ششم : رویکرد اشتراک اطاعات KSI
5/3 نمونه گیری
4- نتایج و بررسی ها
1/4 روایی و اعتبار گزینه ها و چهارچوب (سیستم)
2/4 سنجش آزمایش مدل
ارزیابی مدل
خلاصه نتایج 3/4
نتیجه گیری و استنباط
1/5 ارتباط تحقیق با منابع عملی و نظری
2/5 محدودیتها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Little investigations have been made to examine the effect of employees' intention to share knowledge on Knowledge Management Systems’ (KMS) use, lack of contribution from users has been listed as a failure factor for KMS. Researchers generally assess KMS by frequency of use, disregarding system impact on employees' performance, despite its impact on the system's long-term success. This paper contributes to KMS research by extending Task Technology Fit (TTF), a model which is widely employed to study KMS, with the intention to share knowledge construct, in investigating the determinants of KMS performance impact. The paper starts with exploratory study, where interviews were conducted with a sample of KM users to explore possible constructs. In light of the interview results, a research hypothetical model was built integrating system and task characteristics constructs of TTF model. To validate the model, a survey was then conducted with 95 administration and technical staff of different managerial levels, for two different Knowledge Management Systems in two organizations. Intention to share knowledge, task characteristics, perceived Task Technology Fit, KMS characteristics, and utilization were found to have substantial influences on KMS performance impact. Among the key factors, intention to share knowledge was found to be especially important as it positively and significantly affects perceived Task Technology Fit, utilization, and KMS performance impact. The suggested integrated model helps for better understanding of KMS from the perspective of users’ motivation, system design, and tasks. This paper contributes-with academic and practical implications for KMS researchers, developers, and managers.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه(چکیده)
جهت اندازه گیری میزان علاقه کارکنان به اشتراک گذاشتن میزان دانش در بین خود بحثی است که در سیستم مدیریت دانش(KMS )کمتر به آن پرداخته شده است و این در حالی است که کمبود علاقه در کارکنان به اشتراک گذاشتن دانش د رسیستم مدیریتی دانش یک ایراد در نظر گرفته می شود.معمولا محققان ((KMS را ازلحاظ تعداد خیلی بیشتر استفاده کننده از این سیتم مدیریتی مورد ارزیابی قرار می ‌دهند. اما در این تحقیق ما KMS)) را ازلحاظ تناسب تکنولوژی آن با وظایف مورد انتظار (TTF) می سنجیم. این مدلی است که در این تحقیق با رویکرد به اشتراک گذاشتن دانش در بین کارکنان جهت تعیین میزان تأثیر گذاری مثبت آن در عملکرد کارکنان از آن استفاده شده است.
این تحقیق با طرح سؤالات اکتشافی از کارکنان و استفاده کنندگان از KMS به حالت مصاحبه آغاز می شود تا
چهارچوب آن را مورد مطالعه و تحقیق قرار دهد و به کمک نتایج حاصل از مصاحبه با افراد یک مدل فرضی به دست می آید که حاصل جمع سیستم مدیریتی و چهارچوب ویژگی های وظایف موجود در سیستم است که نامیده می شود. برای بررسی اعتبار مدل یک نظرخواهی از 95 مدیر سرپرست و کارگر فنی در TTF اصطلاحاً
رده های مختلف مدیریتی در دو سیستم مدیریتی دانشی مختلف در دو سازمان انجام گرفته است. علاقه مندی به اشتراک گذاشتن دانش و ویژگی های وظایف و تناسب تکنولوژی موجود برای وظایف مورد انتظار و ویژگی های مدیریت دانشی و نحوه کاربرد و استفاده از آن ها تأثیر زیادی در نحوی عملکرد کارکنان در سیستم مدیریتی دانش دارد.
این تحقیق ما را با مدل مدیریتی دانش بیشتر آشنا می کند و آن را از جنبه میزان علاقه مندی کاربران، نحوه طراحی سیستم و وظایف مورد انتظار از آن مورد بررسی قرار می دهد.

بدون دیدگاه