ترجمه مقاله اهمیت نظریه های انگیزه از نظر سیستم های آموزشی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اهمیت نظریه های انگیزه از نظر سیستم های آموزشی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اهمیت نظریه های انگیزه از نظر سیستم های آموزشی
عنوان انگلیسی
The Importance of Motivation Theories in Terms Of Education Systems
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6113
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت اجرایی، مدیریت عملکرد و مدیریت دانش
مجله
پنجمین کنفرانس جهانی در یادگیری، آموزش و رهبری آموزشی
دانشگاه
دانشگاه حاجت تپه، بخش علوم تربیتی، آنکارا، ترکیه
کلمات کلیدی
نظریه انگیزش، کارکنان آموزش و پرورش
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. نظریه های محتوا
2.1 نظریه ی سلسله مراتب نیازها از سوی ماسلو
2.2 نظریه ی دوعاملی هرتزبرگ (نظریه ی بهداشت-انگیزه) (1959)
2.3 نظریه ی مک کلند از نیاز برای موفقیت (1961)
2.4 رویکرد ERG از سوی آلدرفر (1969)
3. نظریه های فرآیند
3.1 نظریه ی انتظار (امید) وروم (1964)
3.2 نظریه ی انتظار (امید) لالر و پورتر
3.3 نظریه برابری (1963-1965)
4. مدل ویژگی های شغل (دهه 1970)
5 نتیجه گیری و توصیه ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Due to the nature of organizations, every organization have certain goals that are need to be realized. It can be said that realization of organizational goals effectively, will be ensure easier by highly motivated individuals. Validity of this situation is acceptable for educational organizations that have an important goal as educating individuals who will shape the future of society. Therefore, to achieve the goals of educational organizations; motivation of education employees like inspectors, school administrators and especially teachers is a point to be considered. In this study which will be prepared using literature review, motivation theories take place on working life and scientific studies in educational field abut motivational theories will be mentioned. And in the light of these informations the importance of motivation theories in terms of education systems will be discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
به دلیل ماهیت سازمان ها، هر سازمان اهداف معینی دارد که باید مشخص شوند. می توان گفت که درک اهداف سازمانی به صورت موثر، با افراد کاملا پرانگیزه، ساده تر می شود. روایی این شرایط برای سازمان های آموزشی مقبول است که هدف مهمی به عنوان افراد تحصیلی دارند که آینده ی جامعه را شکل می دهد. از این رو، برای رسیدن به اهداف سازمان های آموزشی؛ انگیزه ی کارمندان آموزشی مانند بازرسان، مدیران مدرسه و مخصوصا معلمان نکته ای است که باید در نظرگرفته شود. در این مطالعه که با استفاده از مرور ادبیات آماده می شود، نظریه های انگیزه بر روی زندگی کاری رخ خواهند داد و مطالعات علمی در حوزه ی تحصیلی در مورد نظریه های انگیزشی ذکر خواهند شد. و در سایه ی این اطلاعات، اهمیت نظریه های انگیزه از نظر سیستم های آموزشی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بدون دیدگاه