ترجمه مقاله سیستم مدیریت کیفیت مراقبت های بهداشتی با مدل 3-E و کاربرد آن در بیمارستان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله سیستم مدیریت کیفیت مراقبت های بهداشتی با مدل 3-E و کاربرد آن در بیمارستان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک سیستم مدیریت کیفیت مراقبت های بهداشتی با استفاده از مدل 3-E و کاربرد آن در یک بیمارستان جدید و عالی در استرالیا
عنوان انگلیسی
A healthcare quality management system underpinning the 3-E model and its application in a new tertiary hospital in Australia
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8216
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
سیستم های اطلاعاتی پیشرفته، مدیریت استراتژیک و مدیریت عملکرد
مجله
مجله بین المللی علوم پرستاری - International Journal of Nursing Sciences
دانشگاه
بیمارستان فیونا استنلی، استرالیا
کلمات کلیدی
حسابرسی، فرهنگ، بهبود کیفیت، سرگرمی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. سیستم مدیریت کیفیت با استفاده از یک پایگاه داده الکترونیکی
3. مدل 3-E و معناداری بالینی آن
3.1 بکارگیری و فرصتی برای تعامل
3.1.1 ساختار مدیریت و فرآیندها
.1.2 3. همکاری، ارتباط، تشدید و گزارش
3.2 تقویت
3.2.1 آموزش و پرورش
.3.2.2 استراتژی های بازخورد
.3.2.3 کنفرانس سالانه بهبود
3.3. عملکرد
4. نتایج
5. بحث
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Objectives: Engaging, enhancing and embedding clinical audit improvement activities into everyday practice to develop capacity, capability and culture in continuous improvement. Method: Through the implementation of an electronic quality management system called Governance, Evidence, Knowledge and Outcome (GEKO), the key aspects of governance, evidence knowledge and outcomes were able to be applied to quality initiatives. Implementation of the GEKO system incorporated the principles of total quality control and management to include strategic management control and marketing in parallel with leadership strategies. The vision was to motivate staff to enable ownership of the quality cycle of continuous improvement of patient care to incorporate underlying systems and processes that impact on patient care. Results: A continuous improvement pathway was successfully established 4 months post hospital commissioning. Over 890 (approximately 16% workforce) multidisciplinary and multi-professional staff received training and support for QIs in 12 months; over 535 quality proposals were received on GEKO. Submissions by profession: nursing and midwifery 46% (246), medical 33% (177), allied health 9% (48), pharmacy 5% (27), and non-clinical staff 7% (37). Average new submissions per month were 42. Reviews demonstrated the application of a rapid cycle approach to develop, test, modify and refine improvements and enhanced clinical care. Conclusion: Appropriate governance structure, processes, extensive education and training together with collaborative relationships are the keys to embed clinical audit improvement into everyday practice. The availability of a quality management system like GEKO is very useful to make QI accessible to all staff. © 2017 Chinese Nursing Association. Production and hosting by Elsevier B.V. This is an open access article under the CC BY-NC-ND license

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اهداف: جذب، تقویت و جلب فعالیت های بهبود حسابرسی بالینی و تبدیل آن ها به تمارین روزمره برای توسعه ظرفیت، توانایی و فرهنگ در بهبود مستمر.
روش: با پیاده سازی یک سیستم مدیریت کیفیت الکترونیکی به نام Governance، Evidence، Knowledge and Outcome (GEKO) ، جنبه های کلیدی مدیریت ، دانش ، اثبات و نتیجه گیری را می توان به منظور ارتقا کیفیت طرح ها به کار برد . پیاده سازی سیستم GEKO، اصول کلی مدیریت کیفیت و مدیریت را شامل می شود که شامل کنترل استراتژیک مدیریت و بازاریابی به همراه راهبردهای رهبری است.
چشم انداز این تحقیق این است که انگیزه ی کارمندان را به جهت مالکیت چرخه کیفیت توسعه مستمر مراقبت از بیمار افزایش دهیم تا بدین جهت بتوانیم سیستم هایی که در زیر چنین سیستمی قرار میگیرند و نیز پروسه هایی که بر مراقبت از بیمار هستند را با یکدیگر ترکیب کنیم .
نتایج : مسیر یک توسعه مستمر تا چهار ماه پس از توسعه ی بیمارستان به شکل موفقیت آمیزی عمل کرد . بیش از 890 (تقریبا 16٪ نیروی کار) کارکنان چند رشته ای و چند شغله در 12 ماه از QI ها آموزش و پشتیبانی را دریافت کردند؛ بیش از 535 پیشنهاد کیفیت در GEKO دریافت شد. درصد مشاغل حاضر در تحقیق : پرستاری و مامایی 46٪ (246)، پزشکی 33٪ (177)، مشاغل بهداشتی وابسته 9٪ (48)، داروخانه 5٪ (27) و کارکنان غیر بالینی 7٪ (37). میانگین مشاغل جدید در هر ماه 42 بود. بررسی ها نشان میدهد که کاربرد رویکرد یک چرخه سریع در بهبود، سنجش ، اصلاح و توسعه ی مستمر و افزایش مراقبت های بالینی تاثیرگذار می باشد .
نتیجه گیری: ساختار اداری مناسب، فرایندها، آموزش و آموزش گسترده و آموزش همراه با روابط مشارکتی،کلیدهای به منظور تقویت بهبود حسابرسی بالینی در کار روزمره، به شمار می آِند . در دسترس بودن یک سیستم مدیریت کیفیت مانند GEKO برای ایجاد QI در دسترس همه کارکنان نیز بسیار مفید است .

بدون دیدگاه