چکیده
مقدمه
ابعاد ارزش لوکس
ارزش مالی برند های لوکس
بررسی ادبیات
تعریف لوکس
ارزش مالی برند های لوکس
تاثیر متغیر های جمعیت شناختی بر خرید برند های لوکس
شکاف در بررسی ادبیات
ساختار نظری
فرمول و فرضیه
روش تحقیق
مشخصات نمونه و جمع آوری داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها
نتایج
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract: Purpose: In this study, we aim to understand the influence of financial value on the purchase of luxury brands. Also we want to find whether the perception of financial value differs with respect to demographic variables like gender, occupation, age, income, education, religion and marital status. Research Methodology: Data was collected from 1200 respondents in Mumbai. These people belonged to people of both genders, different occupations, income groups, religions, age groups, education and marital status. Results: It was found that financial value has a significant effect on purchase of luxury brands. There is a significant difference in perception of financial value among people of different age groups, gender, education levels and religions. Managerial Implications: Luxury brand companies can target the right target segment by understanding how financial value influences the purchase of luxury brands and whether there is any significant difference in financial value with respect to the various demographic variables. They can devise strategies to enable the right target segment to access their products easily.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف : در این مطالعه ، هدف ما درک اثر ارزش مالی بر خرید برند های(نام تجاری) لوکس می باشد.هم چنین ، می خواهیم بدانیم که درک ارزش مالی با توجه به متغیر های جمعیت شناختی مانند جنسیت ، شغل ، سن ، درآمد ، تحصیلات ، مذهب و وضعیت تاهل متفاوت است یا نه.
روش تحقیق : داده ها از 1200 پاسخ دهنده در Mumbai جمع آوری شند. این افراد از هر دو جنسیت ، شغل های مختلف ، مذهب های مختلف ، گروه های سنی مختلف و تحصیلات و وضعیت تاهل متفاوت انتخاب شدند.
نتایج : ما فهمیدیم که ارزش مالی تاثیر معنی داری بر روی خرید برند های لوکس دارد. تفاوت معنی داری در درک ارزش مالی میان مردم از گروه های سنی ، تحصیلی و مذهبی مختلف وجود دارد.
مفاهیم مدیریتی : شرکت های برند لوکس می توانند بخش های مختلف را با درک چگونگی تاثیر ارزش مالی بر خرید برند های لوکس و امکان وجود تفاوت معنی دار در ارزش مالی با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی مختلف ، هدف قرار دهند. آن ها می توانند استراتژی هایی را برای فعال کردن بخش صحیح هدف به منظور دسترسی آسان به محصول خود در نظر گیرند.