ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چکیده
1. مقدمه
1.1 هوش هیجانی
1.2 تنظیم هیجان
1.3. EI و تنظیم هیجان
1.4. انواع مختلف به اشتراک گذاری اجتماعی
1.5. فرضیات مطالعه
2. روش
2.1. شرکت کنندگان
2.2. روند
2.3. معیارها
3. نتایج
3.1. آمار توصیفی و قابلیت اطمینان
3.2. فرضیه 1 (EI با فرایندهای تنظیم هیجان در ارتباط است)
3.3. فرضیه 2 (EI انگیزه های اشتراک اجتماعی را پیش بینی می کند)
4. بحث
4.1. EI و فرآیندهای تنظیم هیجان
4.2. هوش هیجانی و انگیزه های به اشتراک گذاری اجتماعی
4.3. محدودیت ها و جهت گیری های آینده
4.4. نتیجه گیری
چکیده
یک علاقه رو به رشد به فرایند های تنظیم هیجان وجود دارد که اساس عملکرد انطباقی افراد با هوش هیجانی بالا را پایه ریزی می کند. این مطالعه با استفاده از نمونه گیری تجربی بررسی می کند که آیا هوش هیجانی (EI) دانشجویان مقطع کارشناسی (84 = N) به استفاده روزمره آن ها از پنج فرآیند تنظیم هیجان در طی یک دوره پنج روزه بستگی دارد یا خیر. ما همچنین آزمایش می کنیم که آیا EI انگیزه هایی برای یکی از فرآیندهای تنظیم هیجان (اشتراک اجتماعی) پیش بینی می کند. ما، هم توانایی EI (تست مختصر وضعیت مدیریت هیجان) و هم خود سنجی EI (مقیاس خود سنجی هوش هیجانی) را می سنجیم. خود سنجی EI به طور قابل توجهی به اشتراک گذاری اجتماعی، اصلاح مستقیم وضعیت و ارزیابی مجدد بیشتری را پیش بینی می کند. EI توانایی قابل توجهی در پیش بینی هیچ یک از پنج فرایند تنظیم ندارد. هم توانایی و هم خود سنجی EI به طور قابل توجهی با انگیزه های ارتباطی و کمکی بیشتر برای اشتراک اجتماعی ارتباط دارند. خود سنجی EI همچنین با انگیزه های بازیابی ارتباط دارد. این نتایج نشان می دهد که این، خود باوری در مورد قابلیت های هیجانی فرد به جای دانش هیجانی است که فرآیندهای تنظیم هیجان مردم در زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار می دهد.
Abstract
There is growing interest in the emotion regulation processes that underlie the adaptive functioning of emotionally intelligent individuals. This study uses experience sampling to examine whether the emotional intelligence (EI) of undergraduate students (N = 84) relates to their day-to-day use of five emotion regulation processes over a five-day period. We also test whether EI predicts motives for one of the emotion regulation processes (social sharing). We measure both ability EI (the brief Situational Test of Emotion Management) and self-rated EI (the Self-Rated Emotional Intelligence Scale). Self-rated EI significantly predicts more social sharing, direct situation modification and reappraisal. Ability EI does not significantly predict any of the five regulation processes. Both ability and self-rated EI are significantly related to greater bonding and relief motives for social sharing. Self-rated EI is also related to recovery motives. These results suggest that it is the self-beliefs about one's emotional abilities, rather than emotion knowledge, which influence the emotion regulation processes people use in daily life.