تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بازاریابی ایمیلی در عصر مصرف کننده توانمند شده – نشریه امرالد

عنوان فارسی: بازاریابی ایمیلی در عصر مصرف کننده توانمند شده
عنوان انگلیسی: Email marketing in the era of the empowered consumer
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 20
سال انتشار : 2016 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 264 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 823.71Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: تجارت الکترونیک، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله: مجله تحقیقات در بازاریابی تعاملی - Journal of Research in Interactive Marketing
دانشگاه: دانشکده اقتصاد تورکو، دانشگاه تورکو، فنلاند
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

پیشینه مفهومی

روش شناسی

نتیجه دسته بندی کردن آثار

دسته بندی بر اساس کلمات کلیدی

دسته بندی بر اساس روش تحقیق

دسته بندی بر اساس عنوان تحقیق

اشتراک های بازاریابی ایمیلی و توانمند سازی

مراحل و 1 و 2- پیشینه و استدلال

مرحله 4- روش های توانمند کردن برای بازاریابی ایمیلی

بحث

پیاده سازی ها

مطالعات آینده

محدودیت ها

نمونه متن انگلیسی

Introduction

There seems to be a paradox related to email marketing. On the one hand, email is currently a very popular and profitable communication channel. According to the Direct Marketing Association’s 2012 Response Rate Report, ROI of email was 28.50 USD in sales per dollar spent, compared to 7 USD of direct mail, making email the most cost-effective direct marketing channel (Schiff, 2012). It is 40 times better at acquiring new customers than Facebook and Twitter combined (Aufreiter et al., 2014), and its’ growth rate is estimated to be 10% annually up to year 2016 (VanBoskirk, 2011), suggesting that marketers will not abandon the channel within the next few years either. At the same time, intrusive unsolicited commercial email (spam) has decreased the acceptance (Heinonen and Strandvik, 2007) and performance of email marketing (FEDMA, 2010), filtering software block also desired emails (Pavlov et al., 2008), and it is predicted that a new communication channel will replace email by 2020 (Brandon, 2015).

نمونه متن ترجمه

مقدمه

به نظر می رسد تناقضی در مورد بازاریابی ایمیلی وجود داشته باشد. از یک سو، در حال حاضر ایمیل یک شبکه ی ارتباطی بسیار مشهور و سودمند است. بنا بر گزارش میزان پاسخ انجمن بازاریابی مستقیم در سال 2012، میزان آر آی او (RIO=نرخ بازگشت سرمایه) ایمیل در فروش ها، 28/5 دلار آمریکا به ازای هر دلار مصرف شده، در مقایسه با 7 دلار آمریکا از نامه ی مستقیم، باعث شده است که ایمیل، مقرون به صرفه ترین شکل بازاریابی مستقیم باشد ( شیف، 2012). 40 برابر بهتر از فیسبوک و تویتر روی هم، مصرف کنندگان جدید به دست می آورد (آوفریتر و دیگران، 2014)، و تا سال 2016 نرخ رشد آن 10 درصد به صورت سالیانه برآورد شده است (ون بوسکرک، 2011)، که اعلام می کند که بازاریابان این شبکه را تا چند سال آینده هم رها نخواهند کرد. در همین حین، ایمیل های تجاری ناخواسته ی مخرب (اسپم ها) مقبولیت (هینونن و استرندویک، 2007) و عملکرد بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) را (فدما، 2010) کاهش داده است، نرم افزار فیلترینگ ایمیل های مطلوب را نیز متوقف می کند ( پاولو و دیگران، 2008) ، و پیشبینی می شود که تا سال 2020، یک شبکه ی ارتباطی جدید جایگزین ایمیل شود (برندون، 2015).