ترجمه مقاله همترازی بین مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی IT

ترجمه مقاله همترازی بین مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی IT
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
همترازی بین مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی IT: یک مدل تحقیقاتی پیشنهادی
عنوان انگلیسی
THE ALIGNMENT BETWEEN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND IT STRATEGY: A PROPOSED RESEARCH MODEL
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2008
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
5660
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت منابع انسانی، مدیریت عملکرد، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع اطلاعاتی
مجله
مجموعه مقالات انجمن جنوبی برای کنفرانس سیستم های اطلاعات
دانشگاه
دانشگاه لیون 3
کلمات کلیدی
مدیریت رابطه با مشتری، همترازی راهبردی، استراتژی IT، توسعه فن آوری، عملکرد زمانی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیشینه تحقیق
بررسی ادبیات
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
حالات CRM
راهبرد IT
عملکرد سازمانی
مدل تحقیقاتی
فرضیه ها
متغیرهای تعدیل کننده
محدودیت ها و رویکردهای تحقیق
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

This paper presents a research model about the alignment between CRM Strategy and technological deployment (or IT strategy) and its impact on the organizational performance. Three forms of CRM have been identified: Operational CRM (day-to-day customer operations), Analytical CRM (customer data analysis) and Strategic CRM (customer centric business strategy). The paper is built on three foundations. First, it is hypothesized that each form of CRM adopted by the firm positively affects the organizational performance. The second claims that there is a different type of technological deployment for each form of CRM. And the last presumes that for each form of CRM, the more adapted the technological deployment, the better the organizational performance.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله، مدل تحقیقاتی در مورد همترازی بین راهبرد CRM و توسعه فناوری (یا راهبرد IT) و تاثیر آن روی عملکرد سازمانی را ارائه می دهد. سه حالت CRM شناسایی شده است:CRM عملکردی (عملکرد روزمره مشتریان)، CRM تحلیلی (تحلیل داده های مشتریان) و CRM راهبردی (راهبرد میانجی و کاری مشتریان).این مقاله بر سه اساس استوار است. در اولین مورد، فرض بر این است که هر یک از حالات CRM که توسط شرکت اتخاذ می شود، تاثیر مثبتی روی عملکرد سازمان دارد. دوم ادعا می شود که برای هر یک از حالات CRM، نوع متفاوتی از توسعه فناوری وجود دارد. در نهایت اینکه در مورد هر یک از حالات CRM فرض بر این است که هر چه از توسعه فناوری، بیشتر استفاده شود، عملکرد سازمان نیز بهتر خواهد شد.

بدون دیدگاه