دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت اثربخش

دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت اثربخش
قیمت خرید این محصول
رایگان
دانلود رایگان ترجمه
عنوان فارسی
مدیریت اثربخش
عنوان انگلیسی
Effective Management
صفحات مقاله فارسی
4
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
PDF
رفرنس
دارد
کد محصول
1010
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
جزئیات محصول
گروه مترجمین فروشگاه اینترنتی ایران عرضه اقدام به ارائه مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت اثربخش برای رشته مدیریت به صورت رایگان نموده است که در این مقاله به موضوعاتی همچون مهارت های تیم سازی، تفویض کار و مسئولیت، کمک به کارکنان با اهدافی مشخص، برخورد موثر با مشکلات، پرداخته شده است.
نکات
– این فایل ( ترجمه مدیریت اثر بخش ) از سری محصولات رایگان ایران عرضه میباشد، لیکن شما عزیزان میتوانید جهت تهیه مقالات تخصصی ترجمه شده این رشته به صورت کامل و با فرمت ورد (قابل ویرایش) همراه با نسخه انگلیسی مقاله از نشریات معتبر خارجی ISI اینجا کلیک نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید(تحویل آنی).

– تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه مترجمین ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار ترجمه این مقاله به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Recognize problems

It is impossible to know about personality conflicts, lagging productivity or other problems in the office if you have your head in the sand. If you notice a change in an employee’s work habits or attitude, try to get to the root of the problem before it starts affecting the rest of your staff.

Effective dealing of Problems

The first step in dealing with a problem employee is to identify the trouble. Many times, a simple, honest talk with an employee will dissolve issues such as occasional tardiness or minor attitude problems. Coaching requires a manager to work one-onone with problem employees or to assign another employee to work with the employee to overcome their shortcomings. The mentor should provide the employee with feedback and solutions for improving their performance. Coaching requires patience and a substantial time investment, but it can help modify an employee´s behavior.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
تشخیص مشکلات

اگر مدیر سرش به کار خودش باشد غیرممکن خواهد بود تا در مورد درگیری های شخصی، کندی بهره وری یا از دیگر مشکلات سازمان مطلع شود. او زمانی که تغییری در عادت کاری یا طرز برخورد کارمند مشاهده کرد باید قبل از این که بر بقیه کارکنان تأثیر بگذارد ، ریشه مشکل را شناسایی و علت یابی نماید

برخورد موثر با مشکلات

اولین گام در برخورد موثر با مشکل کارمند شناسایی مسئله است. در بسیاری از موارد، یک صحبت ساده و صادقانه با یک کارمند مسائلی مانند تاخیرهای گاه به گاه یا مشکلات جزیی در طرز برخورد را حل می کند. این آماده سازی نیاز دارد تا مدیر بر تک تک مشکلات کارکنان تمرکز نماید یا این مسئولیت را برعهده کارمندی دیگر بگذارد تا او به کارمندی که دارای مشکل است کمک نماید تا مشکلات خود را برطرف سازد. سوی دیگر، مشاور نیز می تواند بازخورد ها و پیشنهاداتی که به کارمند ارائه نماید . این آماده سازی به صبر و صرف وقت نیاز دارد اما در عوض می تواند به تغییر رفتار کارمند کمک نماید.


بدون دیدگاه