دانلود ترجمه مقاله تاثیر تراکم جهت دار بر پروتکل مسیریابی GyTAR در VANET محیط شهری - مجله IEEE

دانلود ترجمه مقاله تاثیر تراکم جهت دار بر پروتکل مسیریابی GyTAR در VANET محیط شهری - مجله IEEE
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر چگالی و تراکم جهت دار بر پروتکل مسیریابی GyT AR برای VANET در محیط های شهری
عنوان انگلیسی
Impact of Directional Density on GyT AR Routing Protocol for V ANETs in City Environments
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2011
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4059
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق
مجله
کنفرانس بین المللی چند موضوعی
دانشگاه
گروه علوم کامپیوتر ابوت آباد، پاکستان
کلمات کلیدی
انتقال به جلوی حریصانه، شبکه ویژه وسائط نقلیه ( خودرویی) ، و مسیریابی بر مبنای موقعیت
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ شیوه های مسیریابی بر مبنای موقعیت
۳ پروتکل مسیریابی GyTAR بهبود یافته
مسیریابی بین تقاطع ها
استراتژی بازیابی
۴ شبیه سازی و نتایج
۵ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Vehicular ad hoc networks are highly dynamic and their topology changes frequently due to high speed of vehicles. This result in disconnected networks, therefore, designing a routing protocol for such network is challenging task. The two most important factors which effect routing in vehicular ad hoc networks are Speed and direction. In this work, we propose a novel routing protocol (E-GyT AR) motivated from GyT AR, which was specifically designed for city environments. This paper presents the effect of speed and direction on routing protocol in city environment. City environment consists of junctions and these junctions are selected dynamically on the basis of vehicular speed and directional density. Simulation results show that EGyTAR incurs less packet loss, and end-to-end delay.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
شبکه های مستقل و وسائط نقلیه از پویایی بالایی برخوردار بوده و توپولوژی آنها اغلب به خاطر سرعت بالای خودروها تغییر می کند. این امر باعث شکل گیری شبکه های غیر متصل می شود و در نتیجه طراحی پروتکل مسیریابی برای چنین شبکه ای کاری چالش برانگیز محسوب می شود. دو فاکتور مهم اثرگذار بر مسیریابی در شبکه های ویژه وسائط نقلیه عبارتنداز سرعت و جهت. در این کار، پروتکل مسیریابی جدیدی اقتباس شده از را پیشنهادمی کنیم که مخصوصاً برای محیط های شهری طراحی شده بود.مقاله حاضر تاثیر سرعت و جهت بر پروتکل مسیریابی در محیط شهری را مطرح می کند. محیط شهری از تقاطع ها تشکیل شده و این تقاطع ها به صورت دینامیکی و براساس سرعت وسائط نقلیه و تراکم جهت دار انتخاب شده اند. نتایج مشابه نشان می دهد که متحمل تلفات بسته و تاخیرسر به سر کمتر می شود.

بدون دیدگاه