منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله چشم انداز اسلامی انگیزه کارکنان - نشریه امرالد

ترجمه مقاله چشم انداز اسلامی انگیزه کارکنان  - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
انگیزه کارکنان: چشم انداز اسلامی
عنوان انگلیسی
Employee Motivation: an Islamic perspective
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2016
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7666
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت منابع انسانی اسلامی، مدیریت کسب و کار و مدیریت منابع انسانی
مجله
Humanomics
دانشگاه
گروه علوم مدیریت، دانشگاه اقرا، دانشگاه اسلام آباد، پاکستان
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
بررسی مطالعات
تئوری انگیزشی و تئوری سنتی
انگیزه از منظر اسلامی
معنویت
مجازات و پاداش
عدالت
روش‌شناسی
جمع‌آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل
یافته‌ها و بحث
درک انگیزه
درک مزایا/ فوائد باانگیزه بودن کارمندان
نظریه‌هایی برای انگیزه بخشیدن به کارمندان
معنویت اسلامی و انگیزه
جزا، پاداش و انگیزه
عدالت و انگیزه
نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

In the dynamic business world of today, gaining a competitive advantage is one of the key objectives for the success of an organization. A number of organizations recognize this as their highest aspiration for survival in an aggressive industry. Indeed, to attain this goal of existence, organizations rely heavily on a workforce that is effective, efficient, dedicated and highly motivated. Improving motivation of the workforce has always been a significant area of concentration for practitioners and academicians. Employees with a low level of motivation are most likely to concentrate less on their jobs, shirk their duties and responsibilities, deceive their supervisors and leave the organization if provided with another opportunity. However, employees who are motivated are more loyal, innovative, productive, and yield high quality results for work that they readily engage in. Previous studies (e.g., Hassan 1995, Ahmad 2008, Ahmad and Fontaine 2011, Amin 2011, Kamil et al. 2011, Sulaiman et al. 2013, Sulaiman et al. 2014, Bhatti et al. 2015) provide an understanding of an employee’s beliefs, expectations, aims and objectives in life. Additionally, these studies assist organizations in understanding their employees’ goals in both their professional and personal lives, whilst recognizing the need to motivate them. At the same time, they look to improving the involvement, loyalty, and commitment of the employees towards their firm. Certainly, understanding the factors that affect the motivation of employees is an immense challenge for companies, leaders and managers (Ahmad and Fontaine 2011, Sulaiman et al. 2014). This holds true, especially as people value diverse objectives in life. People may have different needs and wants, values, goals, intentions, and expectations in life (Ahmad and Fontaine 2011).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
در دنیای کسب و کار پویا امروز، به دست آوردن محسنات رقابتی یکی از اهداف کلیدی برای موفقیت سازمان است. تعدادی از سازمان ها این هدف را به عنوان بالاترین آرزو برای بقا در صنعت جهانی به رسمیت می شناسند. در واقع ، برای رسیدن به این هدف سازمان ها به شدت متکی به نیروی کار موثر ، کارآمد ، با انگیزه و متخصص شده اند.
بهبود انگیزه ی نیروی کار همواره بخش قابل توجهی از توجهات دانشگاهیان را به خود جلب کرده است. کارکنان با سطح انگیزه ی پایین به احتمال زیاد ، بر روی کار خود تمرکز کمتری دارند ، به راحتی از وظایف خود رد می شوند ، همیشه سعی می کنند ناظران خود را فریب دهند و در صورتی که فرصتی را به دست آورند سازمان خود را ترک می کنند. با این حال کارکنان با انگیزه ، وفادارتر بوده ، در کار خود نوآوری دارند و عملکرد آنها با کیفیت تر خواهد بود و به راحتی خود را درگیر کار می کنند.
مطالعات قبلی ( مانند حسن در سال 1995 ، احمد در سال 2008 و فونتین در سال 2011، سلیمان در سال 2013 و 2015 ) درکی از اعتقادات ، باورها ، انتظارات ، اهداف و زندگی کارکنان ارائه کرده اند. علاوه بر این، این مطالعات به سازمان ها کمک می کنند تا اهداف کارکنان خود را هم در زندگی شخصی و هم در حیطه ی کاری و حرفه ای درک کنند ، و این امر باعث می شود نیازهای انگیزشی آنها مورد شناسایی قرار گیرد. به طور همزمان، آنها مشارکت ، وفاداری و تعهد کارکنان را نسبت به دیدگاه های سازمانی بهبود می بخشند، بدیهی است، درک عوامل موثر بر انگیزه ی کارکنان ، چالشی بزرگ برای شرکت ها ، مدیران باشد. اما ایم حقیقت را نیز باید در نظر گرفت که افراد در زندگی های خود اهداف متنوعی را دنبال می کنند. افراد ممکن است نیازها و خواسته ها ، اهداف ، انتظارات متفاوتی در زندگی داشته باشند .

بدون دیدگاه