منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ایجاد وجهه شرکتی از طریق برنامه های بازاریابی اجتماعی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله ایجاد وجهه شرکتی از طریق برنامه های بازاریابی اجتماعی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ایجاد وجهه شرکتی از طریق برنامه های بازاریابی اجتماعی
عنوان انگلیسی
Building corporate image through societal marketing programs
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
26
سال انتشار
2007
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7653
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت استراتژیک
مجله
بررسی کسب و کار و جامعه - Society and Business Review
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، استرالیا
کلمات کلیدی
بازاریابی اجتماعی، رفتار مصرف کننده، وجهه شرکت، تایلند
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مرور بر ادبیات
مدل مقدماتی
مرحله 1 (تحقیقات اکتشافی)
مرحله 2 ( تحقیقات توصیفی)
نتایج
بحث و نتایج
مفاهیم مدیریتی
محدودیت ها و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this research is to develop and test a Thai model for societal marketing’s impact on consumer’s attitudes toward a corporate image. Design/methodology/approach – A preliminary model was developed from the existing literature, followed by exploratory research consisting of three in-depth interviews and four focus groups to refine the model. The model was then tested with data collected from a mail survey completed by 1,153 respondents, using structural equation modeling. Findings – The findings indicate that a societal marketing program and corporate communications can create positive consumer attitudes toward corporate image. In addition both educational level and marital status of respondents significantly influence consumer attitudes towards corporate image. Moreover, societal marketing program identity, when compared with other variables, illustrates the most powerful impact on customers’ attitudes toward corporate image. Research limitations/implications – The data were gathered from one program only, hence future research could extend these findings to other programs to test their generalisability. Practical implications – The key implications of these findings for marketing managers include support for the use of societal marketing programs at a strategic level as well as suggestions for successful implementation of these programs. Originality/value – This study contributes to societal marketing research because a scarcity of empirical research still exists in this field, particularly in Asian countries such as Thailand.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف این مقاله طراحی و آزمایش مدل تای برای تاثیر بازاریابی اجتماعی بر دیدگاه مشتریان نسبت به وجهه شرکت می باشد.
طراحی/روش شناسی/رویکرد- مدل مقدماتی بر مبنای ادبیات موجود طراحی شد که در پی آن تحقیقات اکتشافب صورت گرفت که شامل سه مصاحبه مفصل و چهار گروه متمرکز برای اصلاح مدل می باشد. سپس این مدل با داده های جمع واری شده از نظرسنجی پست شده و تکمیل شده با 1153 پاسخ دهنده آزموده شد و از مدل سازی معادله ساختاری استفاده شد.
یافته ها- یافته ها نشان می دهند که برنامه بازاریابی اجتماعی و ارتباطات شرکتی می تواند دیدگا مثبت مشتریان نسبت به وجهه شرکتی ایجاد کند. علاوه بر این هر دو عامل میزان تحصیلات و وضعیت تاهل پاسخ دهندگان به طور عمده بر دیدگاه مصرف گنندگان نسبت به وجهه شرکت تاثیر می گذارد. علاوه بر این هویت برنامه بازاریابی اجتماعی در مقایسه با متغییرات دیگر نشان دهنده قدرت مند ترین تاثیر بر دیدگاه مشتریان نسبت به وجهه شرکت می باشد.
مفاهیم/محدودیت های تحقیق- داده ها فقط از یک برنامه جمع آوری شدند از این رو تحقیقات آتی می تواند این یافته ها را برای برنامه های دیگر گسترش دهند تا تعمیم پذیری آنها را بیازمایند.
مفاهیم عملی- مفاهیم عمده این یافته ها برای مدیران بازاریابی شامل پشتیبانی از کاربرد برنامه های بازاریابی اجتماعی در سطح راهبردی و نیز پیشنهاداتی برای اجرای موفقیت امیز این برنامه ها می باشد.
تازگی/ارزش- این مطالعه بر تحقیقات بازاریابی اجتماعی تاثیر گذاشته چون هنوز تحقیفات تجربی در این زمینه دچار کمبود است، به طور ویژه در کشورهای آسیایی و تایلند این طور است.

بدون دیدگاه