منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بازاریابی عصبی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بازاریابی عصبی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی عصبی چیست؟ مباحثه و دستور جلسه برای تحقیق آینده
عنوان انگلیسی
What is ‘neuromarketing’? A discussion and agenda for future research
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2007
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده
نوع نگارش
مقاله پژوهشی (Research article)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.451 در سال 2019
شاخص H_index مجله
110 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.149 در سال 2019
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2019
کد محصول
F2186
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت فارسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی، مدیریت و پزشکی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی شناخت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مغز و اعصاب
مجله
مجله بین المللی روان شناسی - International Journal of Psychophysiology
دانشگاه
گروه بازاریابی، دانشکده کسب و کار آستون، دانشگاه آستون، انگلستان
کلمات کلیدی
علوم اعصاب، نرومارکتینگ، اقتصاد عصبی، بازار یابی، تصویر برداری عصبی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ijpsycho.2006.03.007
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1 – مقدمه
2- کشف و ترسیم گستره بازار یابی عصبی
3- بعضی رهنمود ها برای تحقیق بازاریابی عصبی دانشمندانه
3-1 اعتماد
3-2 قیمت گذاری
3-3 مذاکره
3-4 بازاریابی و جامعه : اخلاقیات
4 – نتیجه گیری های نهایی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Recent years have seen advances in neuroimaging to such an extent that neuroscientists are able to directly study the frequency, location, and timing of neuronal activity to an unprecedented degree. However, marketing science has remained largely unaware of such advances and their huge potential. In fact, the application of neuroimaging to market research – what has come to be called ‘neuromarketing’ – has caused considerable controversy within neuroscience circles in recent times. This paper is an attempt to widen the scope of neuromarketing beyond commercial brand and consumer behaviour applications, to include a wider conceptualisation of marketing science. Drawing from general neuroscience and neuroeconomics, neuromarketing as a field of study is defined, and some future research directions are suggested.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سال های اخیر شاهد پیشرفت هایی در زمینه تصویر برداری عصبی تا چنین حدی بوده است که دانشمندان عصب شناسی قادر هستند تا به طور مستقیم به مطالعه فرکانس ، مکان و زمان بندی فعالیت نورونی با یک مقیاس غیر منتظره بپردازند . بنابراین ، علم بازار یابی تا حد زیادی از این چنین پیشرفت ها و پتانسیل عظیم اشان ناآگاه باقی مانده بود. در واقع ، کاربرد تصویربرداری عصبی برای تحقیق بازار به مجادله قابل ملاحظه درون چرخه های علوم عصبی در زمان های اخیر منجر شده بود – آنچیزی که بازاریابی عصبی نامیده شد - . مقاله حاضر در واقع تلاش برای گسترده تر کردن گستره بازاریابی عصبی ورای علامت تجاری و کاربرد های رفتار مصرف کننده می باشد تا مفهوم سازی گسترده تر علم بازاریابی را منظور کنند . بازاریابی عصبی همانند حوزه بررسی با درک علم عصبی و علم اقتصاد عصبی تعریف می گردد و بعضی از مسیر های تحقیقاتی آینده پیشنهاد می شوند .

بدون دیدگاه