منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تست ارتباط در رویکرد پژوهشی سازنده - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تست ارتباط در رویکرد پژوهشی سازنده - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چشم ‌اندازهای مرتبط: تست ارتباط در رویکرد پژوهشی سازنده
عنوان انگلیسی
Perspectives on relevance: The relevance test in the constructive research approach
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7349
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری مدیریت
مجله
پژوهش حسابداری مدیریت - Management Accounting Research
دانشگاه
دانشکده بازرگانی و اقتصاد دانشگاه، Jyväskylä، فنلاند
کلمات کلیدی
حسابداری مدیریت، تناسب (ارتباط)، تحقیق موردی، رویکرد پژوهشی سازنده، متدلوژی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2. تناسب
2.1. تناسب در تحقیق حسابداری
2.2. چشم‌اندازهای مربوط به تناسب و تست تناسب
2.3. ارزیابی تناسب آکادمیک
3. تناسب در پروژه‌های CRA
3.1. رویکرد پژوهش سازنده (CRA)
3.2. اتکای در مطالعات CRA
3.3. تست تناسب به عنوان بخشی از CRA
4. تجزیه و تحلیل مورد CRA و چشم‌اندازهای تناسب در نگاه به گذشته
4.1. پیش‌زمینه‌های مورد CRA
4.2. چشم‌اندازهای تناسب در زمینه‌ موردی
4.3. بخش‌های موردی و درس‌های برای متدلوژی CRA
5. بحث و نتیجه‌گیری‌ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Interventionist research (IVR), such as the constructive research approach (CRA), has been suggested as a method to improve the relevance of management accounting (MA) research. Although literature identifies several perspectives on relevance,the current assessment of CRA focuses on practical relevance. Moreover, an overreliance on pragmatism in assessing CRA research in the form of CRA market tests has been criticized. This article analyses the challenges inherent in conducting and assessing CRA research, both conceptually and with a CRA case example. In order to overcome these possible CRA challenges, we suggest analyzing CRA relevance from multiple perspectives. The perspectives in question are those of practical value relevance, legitimative decision relevance, academic value relevance, and instrumental decision relevance. Further, we suggest that indications of relevance in CRA studies can be analyzed during the research project. In particular, we introduce the relevance test as an explicit part of the CRA research process.We suggest a new tool,the Relevance Diamond would facilitate conducting the relevance test and aid the analysis of CRA relevance from multiple perspectives. Furthermore, we suggest new interpretations of what should constitute a pass in the CRA market tests under special circumstances, thereby contributing to CRA methodology, and especially to the analysis of relevance and ‘battlefields’ of different interests in CRA/IVR projects.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

تحقیقات مداخله‌گرا (IVR)، مانند رویکرد پژوهشی سازنده (CRA)، به عنوان روشی برای بهبود ارتباط (تناسب)  تحقیق حسابداری مدیریت (MA) پیشنهاد شده است. اگرچه نوشتجات، چندین رویکرد را در زمینه‌ تناسب شناسایی می‌کنند، ارزیابی فعلی CRA روی تناسب عملی تمرکز دارد. علاوه‌براین، یک اتکای بیش از حد روی مصلحت‌گرایی  در ارزیابی تحقیقات CRA در قالب تست‌های بازار CRA مورد انتقاد قرار گرفته است. این مقاله به تجزیه و تحلیل چالش‌های ذاتی در هدایت و ارزیابی تحقیقات CRA، هم به صورت مفهومی و هم با یک مثال موردی CRA، می‌پردازد. به منظور غلبه بر این چالش‌های احتمالی CRA، ما تجزیه و تحلیل تناسب CRA از چشم‌اندازهای متعدد را پیشنهاد می‌کنیم. چشم‌اندازهای تحت پرسش، چشم‌اندازهای تناسب ارزش عملی، تناسب تصمیم‌گیری قانونی، تناسب ارزش علمی، و تناسب تصمیم‌گیری ارزیابی است. علاوه‌براین، ما نشان می‌دهیم که شاخص‌های تناسب در مطالعات CRA را می‌توان در طول پروژه‌ی تحقیق تجزیه و تحلیل کرد. ما علی‌الخصوص تست تناسب را به عنوان بخش صریحی از فرایند پژوهشی CRA معرفی می‌کنیم. ما یک ابزار جدید «الماس تناسب (ارتباط)»  را پیشنهاد می‌کنیم که هدایت تست تناسب را تسهیل خواهد کرد و به تجزیه و تحلیل تناسب CRA از چشم‌اندازهای مختلف کمک خواه کرد. علاوه‌براین، ما تفسیرهای جدیدی را از این که چه چیزی، یک گذر (قبولی) در تست‌های بازار CRA را تحت ویژه باید تشکیل دهد و به موجب آن به متدلوژی CRA و علی‌الخصوص به تجزیه و تحلیل تناسب و «نبردگاه‌های»  علایق مختلف در پروژه‌های CRA/IVR کمک خواهد کرد.


بدون دیدگاه