منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله به کارگیری شخصیت برند در راستای بازی های تبلیغاتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله به کارگیری شخصیت برند در راستای بازی های تبلیغاتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
به کارگیری شخصیت برند در راستای بازی های تبلیغاتی: تاثیر ویژگی های شرکت روی ویژگی بازی های تبلیغاتی
عنوان انگلیسی
An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7053
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله
کامپیوترها در رفتار انسان - Computers in Human Behavior
دانشگاه
دانشگاه یونسی، کره جنوبی
کلمات کلیدی
تبلیغات در بازی ها، شخصیت برند(برند)، ویژگی‌های تبلیغات در بازی ها، بازی دیجیتالی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیشینه پژوهش/مبانی نظری
بازی جنگی به‌عنوان یک تفریح هدف‌گذاری شده
ویژگی‌های برند و ارتباط برند
ویژگی‌های تعریف‌شده در بازی‌های جنگی
روش‌شناسی
ابعاد شخصیتی بازی‌های جنگی
اولین مرحله: ایجاد و پالایش ویژگی‌های شخصیتی
مرحله دوم: تحلیل عامل اکتشافی ویژگی‌های شخصیتی بازی‌های جنگی
تحلیل عاملی تأییدی بازی‌های جنگی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The purpose of this study is to explore the advergame personality (AP) dimensions and to explicate the underlying relationships of the AP dimensions with company attributes, product categories, and consumers' behavioral intentions. A series of surveys with convenience samples indicates that consumers ascribe personality characteristics to advergames and that the perceived AP is five-dimensional, specifically: vibrancy, competence, intelligence, activeness, and excitement. A path model shows that company attributes (i.e., size, reputation, relevance) influenced each AP dimension in various ways, depending on product category (i.e., hedonic vs. utilitarian), which in turn affected consumers’ intentions to play an advergame and to purchase a product. This study produces valuable insights into the effectiveness of advergames and into ways to strategically lead to behavioral intentions to play an advergame and purchase a product.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی ابعاد ویژگی‌های بازی های تبلیغاتی بوده و همچنین روابط پنهان بین ابعاد ویژگی‌های بازی های تبلیغاتی را با ویژگی‌های شرکت، طبقه‌بندی محصول، مقاصد رفتاری مصرف‌کننده آشکار می‌سازد. مجموعه‌ای از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مشتریان ویژگی‌های شخصیتی را در راستای یک تبلیغات در بازی ها عنوان می‌کنند. ویژگی‌های بازی های تبلیغاتی درک شده دارای 5 بعد است که عبارت‌اند از : تازگی و جدید بودن، شایستگی، هوشمندی، بیش فعالی و هیجان. مدل مسیر نشان می‌دهد که ویژگی‌های شرکت( یعنی اندازه، شهرت،محبوبیت) روی هر یک از ابعاد بازی های تبلیغاتی به طرق مختلفی تأثیر می‌گذارد و به‌نوبه‌خود به نوع دسته‌بندی محصولات شرکت(یعنی لذت بخشی در مقابل مطلوبیت) که روی مقاصد مشتری تأثیر می‌گذارد، به‌عنوان یک بازی های تبلیغاتی رقابتی عمل کرده و منجر به فروش یک محصول می‌گردد. این امر اساساً باعث ایجاد یک نگرش مثبت در راستای اثربخشی استراتژی رقابتی شده و از طریق برخی از راه‌های استراتژیکی منجر به مقاصد خرید می‌گردد و درواقع در نقش یک تبلیغات در بازی ها رقابتی منجر به خرید یک کالا/محصول می‌گردد.

بدون دیدگاه