ترجمه مقاله مدل معادله ساختاری برای ارزیابی تاثیر سازمان یادگیرنده - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدل معادله ساختاری برای ارزیابی تاثیر سازمان یادگیرنده - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل معادله ساختاری برای ارزیابی تاثیر سازمان یادگیرنده و تعهد نسبت به عملکرد سازمان های تحقیقاتی
عنوان انگلیسی
Structural equation model to assess the impact of learning organization and commitment on the performance of research organizations
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
2452-3151
کد محصول
10543
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت سازمان های دولتی و مدیریت عملکرد
مجله
مجله Kasetsart علوم اجتماعی - Kasetsart Journal of Social Sciences
دانشگاه
کالج مدیریت، انستیتوی فناوری King Mongkut، لادکرابانگ، تایلند
کلمات کلیدی
سازمان یادگیرنده، تعهد سازمانی، عملکرد سازمانی، سازمانهای تحقیق و توسعه
کلمات کلیدی انگلیسی
learning organization - organizational commitment - organizational performance - research and development organizations
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.kjss.2018.07.003
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مروری بر مقالات
متدولوژی تحقیق
ارزیابی ابزارهای تحقیق
تحلیل داده ها
نتایج
نتایج تحلیل کلی داده ها
نتایج بررسی فرضیه
تحلیل مدل معادله ساختاری
بحث
تاثیرگذاری مدلسازی معادله ساختاری تحقیق بر متغیرهای پنهان
نتیجه گیری و پیشنهادات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study analyzed the impact of learning organization and commitment on the performance of research and development organizations in Thailand. The research used a structural equation model based on an extensive review of relevant literature. The population and samples were drawn from full-time researchers in two science and technology organizations under the Thai Ministry of Science and Technology. A questionnaire survey was used to collect empirical data. The model fit was analyzed using the confirmatory factor analysis technique. The results showed that learning organization had a direct effect on organizational commitment and performance. However, commitment had no direct effect on organizational performance. Based on these results; scientific, and technology and development policy and planning should consider applying learning organization in research organizations.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه، تأثیر سازمان یادگیرنده و تعهد نسبت به عملکرد سازمانهای تحقیق و توسعه را در تایلند مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. در این تحقیق، با توجه به بررسی گسترده مقالات مرتبط، از یک مدل معادله ساختاری استفاده شد. جمعیت و نمونه ها توسط محققان تمام وقت از دو سازمان علم و فناوری تحت نظارت وزارت علوم و فن آوری تایلند، بدست آمدند. از یک نظرسنجی پرسشنامه ای برای جمع آوری اطلاعات تجربی استفاده شد. برازش این مدل با استفاده از تکنیک تحلیل عامل تاییدی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان دادند که سازمان یادگیرنده دارای تاثیر مستقیمی بر عملکرد و تعهد سازمانی بود. با این حال، تعهد هیچ تاثیر مستقیمی بر عملکرد سازمانی نداشت. بر اساس این نتایج، برنامه ریزی و سیاست علم و فن آوری و توسعه باید کاربرد سازمان یادگیرنده را در سازمانهای تحقیقاتی مد نظر قرار دهد.

بدون دیدگاه