منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله اثرات مشترک هویت اجتماعی و فشارهای نهادی بر کیفیت حسابرسی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اثرات مشترک هویت اجتماعی و فشارهای نهادی بر کیفیت حسابرسی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثرات مشترک هویت اجتماعی و فشارهای نهادی بر کیفیت حسابرسی: مورد صنعت حسابرسی چین
عنوان انگلیسی
The joint effects of social identity and institutional pressures on audit quality: The case of the Chinese Audit Industry
صفحات مقاله فارسی
45
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.272 در سال 2018
شاخص H_index مجله
79 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.373 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0969-5931
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10352
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری و حسابرسی
مجله
بررسی تجارت بین المللی - International Business Review
دانشگاه
دانشگاه جیمز کوک پردیس سنگاپور
کلمات کلیدی
فشار نهادی، کیفیت حسابرسی، هویت اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی
Institutional pressure - Audit quality - Social identity
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2016.12.007
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مقالات و توسعه مفهومی
2.1. تلفیق نظریه‌های هویت نهادی و هویت اجتماعی
2. 2 شناسایی گروهها در میان شرکت های حسابرسی چینی
3. 2. فرضیات
3. روش
1. 3 نمونه و داده ها
2. 3 اندازه گیری
3. 3 شیوه آماری
4. نتایج
1. 4 نتایج اصلی
2. 4 آزمون استواری
5. بحث و نتایج
1. 5 مبانی نظری
2. 5 مبانی مدیریتی
3. 5. محدودیت ها و راههایی برای تحقیق آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This article examines how social identity links institutional pressures and audit quality. Combining institutional theory and social identity theory, we theoretically argue that the interaction between social and institutional forces shapes audit quality. Through an analysis of Chinese audit firms from 2000 to 2007, we show that isomorphic imitation has a more significant effect on firms belonging to the same-identity group than firms across cross-identity groups; foreign-affiliated audit firms are more willing to conform to normative pressure from professional networks than local firms; and foreign-affiliated firms are coerced to adapt to the local government’s expectation, particularly when they have a geographically concentrated customer base. We further reveal that a larger customer base attenuates within-identity group imitation but strengthens cross-identity group imitation. The results shed light on the role of social identity in shaping conformity in the audit industry, thus contributing to international convergence–divergence literature and institutional theory.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله بررسی می‌کند که چطور هویت اجتماعی، فشارهای نهادی و کیفیت حسابرسی را به هم مرتبط می‌کند. ما با ترکیب نظریه نهادی و نظریه هویت اجتماعی، به لحاظ نظری استدلال می‌کنیم که تعامل بین نیروهای اجتماعی و نهادی، کیفیت حسابرسی را بوجود می‌آورد. از طریق تجزیه و تحلیل شرکتهای حسابرسی چین از سال 2000 تا 2007، نشان می‌دهیم که هم ریختی تقلیدی تأثیر قابل توجهی بر شرکتهای متعلق به یک گروه با هویت مشابه نسبت به شرکتهایی که دارای گروه‌هایی با هویتهای مختلف هستند، دارد؛ شرکت‌های حسابرسی که دارای وابستگی خارجی هستند در مقایسه با شرکتهای محلی، تمایل زیادی دارند که خود را با فشارهای هنجاری ناشی از شبکه‌های حرفه‌ای وفق دهند؛ شرکت‌هایی که دارای وابستگی خارجی هستند خصوصاً در زمانیکه به لحاظ جغرافیایی در پایگاه مشتریان مستقر باشند ناگزیر به مطابقت با انتظارات دولت محلی هستند. علاوه براین، نشان می‌دهیم که یک پایگاه مشتری بزرگتر موجب کاهش تقلید در گروه‌های هویتی می‌شود، اما تقلید در گروه‌های دارای هویتهای مختلف را تقویت می‌کند. این نتایج، نقش هویت اجتماعی را در ایجاد انطباق در صنعت حسابرسی روشن می‌سازد، و بدین ترتیب به مقالات مربوط به همگرایی-واگرایی بین المللی و نظریه نهادی کمک می‌کند.

بدون دیدگاه