ترجمه مقاله قابلیت رسانه های اجتماعی در بازاریابی بنگاه به بنگاه - نشریه امرالد

ترجمه مقاله قابلیت رسانه های اجتماعی در بازاریابی بنگاه به بنگاه - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
قابلیت رسانه های اجتماعی در بازاریابی بنگاه به بنگاه: تعریف و یک مدل پژوهشی
عنوان انگلیسی
Social media capability in B2B marketing: toward a definition and a research model
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
24
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.359 در سال 2018
شاخص H_index مجله
57 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.768 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0885-8624
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
9932
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
مجله تجارت و بازاریابی صنعتی - Journal of Business & Industrial Marketing
دانشگاه
دانشکده بازرگانی اسپروت ، دانشگاه کارلتون ، اتاوا ، کانادا
کلمات کلیدی
قابلیت رسانه های اجتماعی، بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B)، سیستم های اطلاعاتی، مرور تاریخچه
کلمات کلیدی انگلیسی
Social media capability - B2B marketing - Information Systems - Literature review
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/JBIM-10-2016-0250
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. روش شناسی
3. یافته ها
3-1. "قابلیت رسانه های اجتماعی" در بازاریابی بنگاه به بنگاه چیست؟
3-2. چگونه قابلیت رسانه های اجتماعی را در بازاریابی بنگاه به بنگاه توسعه دهیم؟
4. مباحثه
4-1. مفاهیم تئوری برای محققان بنگاه به بنگاه
4-2. مفاهیم مدیریتی برای شرکت های فعال در بازاریابی بنگاه به بنگاه
5. نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this study is to explore organizational social media capability in B2B marketing, by focusing on what social media capability is in a B2B marketing context and how it is developed in firms engaged in B2B marketing.

Design/methodology/approach – This is a thematic literature review, drawing on both B2B marketing and Information Systems literature. In total, 112 academic articles from 9 journals were identified and analyzed. The findings were synthesized and compiled to provide answers to the predefined research questions.

Findings – The results suggest that organizational social media capability is dependent on a deep understanding of a firm’s technological capability, i.e., recognizing the key features and categories of social media and dynamically upgrading the recognition in respond to the environmental change. A four-level Social Media Capability Maturity Model (technological, operational, managed, and strategic level) that collectively transfers social media’s technological capability to dynamic organizational capability is proposed.

Originality/value – This study contributes to an understanding of the use of social media in the context of B2B marketing from an organizational dynamic capability perspective. The model is particularly relevant to organizations that have adopted or plan to adopt a B2B social media strategy and is relevant for B2B researchers who are interested in social media research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده:
هدف – هدف از این مطالعه بررسی قابلیت های رسانه های اجتماعی سازمانی در بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) می باشد اینکار با تمرکز بر قابلیت رسانه های اجتماعی در زمینه بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) و نحوه توسعه آن در شرکت هایی که در تجارت بنگاه به بنگاه (B2B) فعالیت دارند، انجام پذیر می باشد.
طرح/ روش/ رویکرد – این یک بررسی موضوعی تاریخچه می باشد که براساس تاریخچه بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) و تاریخچه سیستم های اطلاعاتی، طراحی شده است. در مجموع، 112 مقاله علمی از 9 مجله شناسایی شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. یافته ها برای پاسخ به سؤالات پژوهشی از پیش تعیین شده، جمع آوری شده اند.
یافته ها – نتایج نشان می دهد که قابلیت رسانه های اجتماعی سازمانی وابسته به یک درک عمیق از قابلیت های فنی شرکت است، به عبارت دیگر این مورد شناسایی ویژگی های کلیدی و طبقه بندی های رسانه های اجتماعی و به صورت فعالانه بهبود شناخت در پاسخگویی به تغییرات محیطی است. یک مدل تکامل چهار سطحی از قابلیت رسانه های اجتماعی (سطح تکنولوژیکی، عملیاتی، مدیریتی و استراتژیک) که به طور جمعی قابلیت تکنولوژی رسانه های اجتماعی را به قابلیت فعال سازمانی منتقل می کند، پیشنهاد شده است.
اصالت/ ارزش – این مطالعه به درک استفاده از رسانه های اجتماعی در زمینه بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) از یک دیدگاه قابلیتی سازمانی فعال کمک می کند. این مدل مخصوصا مربوط به سازمان هایی است که یا یک استراتژی مربوط به رسانه های اجتماعی بنگاه به بنگاه (B2B) را اتخاذ کرده اند یا اینکه برای آن برنامه دارند و همچنین برای محققان بنگاه به بنگاه (B2B)، کسانی که به تحقیقات رسانه های اجتماعی علاقه دارند، مناسب می باشد.

بدون دیدگاه