ترجمه مقاله تناسب استراتژیک بین استراتژی های نوآوری و محیط کسب و کار در ارائه عملکرد تجاری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تناسب استراتژیک بین استراتژی های نوآوری و محیط کسب و کار در ارائه عملکرد تجاری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تناسب استراتژیک بین استراتژی های نوآوری و محیط کسب و کار در ارائه عملکرد تجاری
عنوان انگلیسی
The strategic fit between innovation strategies and business environment in delivering business performance
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.344 در سال 2018
شاخص H_index مجله
155 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.475 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0925-5273
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9845
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت عملکرد، نوآوری تکنولوژی
مجله
مجله بین المللی اقتصاد تولید - International Journal of Production Economics
دانشگاه
گروه مدیریت، دانشکده کسب و کار موناش، دانشگاه موناش، استرالیا
کلمات کلیدی
استراتژی های نوآوری، محیط تجارتی(کسب و کار) ،تناسب استراتژیک، عملکرد کسب و کار
کلمات کلیدی انگلیسی
Innovation strategies - Business environment - Strategic fit - Business performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2015.07.037
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱.مقدمه
2. زمینه های نظری، فرضیه ها و چارچوب تحقیقات
2-1 استراتژی های نوآوری محصول و فرآیند
2.2 پویایی و رقابت پذیری محیط به عنوان عوامل محتمل
3. روش ها
3-1 نمونه و روش
3-2 معیارها
4. نتایج
4-1 اعتبار مقیاس و قابلیت اطمینان
4-2 اعتبار تشخیصی
4-3. آزمون اریب روش معمول
4-4 مقیاسهای ترکیبی
4-5. همبستگی دو جانبه
4.6 تجزیه و تحلیل برگشتی مديريت سلسله مراتبی
5. بحث و نتیجه گیری
5-2 مفاهیم مدیریتی
6. محدودیت ها و جهت تحقیقات آینده
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper examines the role business environments (in terms of dynamism and competitiveness) as contingency factors which affect the effectiveness of different types of innovation strategies (in terms of product and process) in delivering business performance. Using the data of 207 manufacturing firms in Australia, this study shows that dynamic environments strengthen the effect of product innovation on business performance. Competitive environments, on the other hand, weaken the effect of product innovation on business performance, but strengthen the effect of process innovation on business performance. Overall, this study demonstrates the strategic fit between dynamism and product innovation strategy as well as between competitiveness and process innovation strategy. On the other hand, competitiveness also shows a strategic mismatch with product innovation. The theoretical and practical implications are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، نقش محیط های کسب و کار (از لحاظ پویایی و رقابت) به عنوان عوامل اقتضایی که بر اثربخشی انواع مختلف استراتژی های نوآوری (از لحاظ محصول و فرایند) در ارائه عملکرد کسب و کار تاثیر دارند، مورد بررسی قرار می گیرد. اطلاعات 207 شرکت تولیدی در استرالیا، نشان می دهد که محیط های پویا تاثیر نوآوری محصول را بر عملکرد کسب و کار تقویت می کنند. از سوی دیگر، محیط رقابتی، اثر نوآوری محصول بر عملکرد کسب و کار را تضعیف کرده، اما اثر نوآوری فرایند در عملکرد کسب و کار را بهبود می بخشد. در مجموع، این مطالعه نشان می دهد که تناسب استراتژیک بین پویایی و استراتژی نوآوری محصول بخوبی بین استراتژی نوآوری فرآیند و استراتژی رقابتی می باشد. از سوی دیگر، رقابت پذیری همچنین عدم سازگاری استراتژیک با نوآوری محصول را نشان می دهد. مفاهیم نظری و عملی مورد بحث قرار گرفته اند.

بدون دیدگاه