منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تحلیل احساس آنلاین در تحقیقات بازاریابی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله تحلیل احساس آنلاین در تحقیقات بازاریابی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحلیل احساس آنلاین در تحقیقات بازاریابی: مقاله مروری
عنوان انگلیسی
Online sentiment analysis in marketing research: a review
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
19
سال انتشار
2017
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات مروری
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
9510
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت بازرگانی
مجله
مجله تحقیقات در بازاریابی تعاملی - Journal of Research in Interactive Marketing
دانشگاه
گروه مطالعات مدیریت، دانشگاه ویرجینیا، ترینیداد و توباگو
کلمات کلیدی
بازاریابی آنلاین، تحقیقات کیفی، تحقیقات کمِّی، روش شناختی، متن پردازی، بازاریابی فناوری عالی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/JRIM-05-2017-0030
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مرور کلی بر تحلیل احساس
حیطه و رویکرد مقاله مروری
ویژگی های مقالات بازاریابی مرور شده
دسته بندی مقالات
واحد تحلیل
طراحی نمونه
روش های به کار رفته در تشخیص احساس و تحلیل آماری
کاربرد تحلیل احساس در تحقیقات بازاریابی
چالش های به کارگیری تحلیل احساس در تحقیقات بازاریابی
محدودیت های فنی
محدودیت های کاربردی
محدودیت های اخلاقی
توصیه هایی برای کاربرد تحلیل احساس در تحقیقات بازاریابی
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The explosion of internet-generated content, coupled with methodologies such as sentiment analysis, present exciting opportunities for marketers to generate market intelligence on consumer attitudes and brand opinions. The purpose of this paper is to review the marketing literature on online sentiment analysis and examines the application of sentiment analysis from three main perspectives: the unit of analysis, sampling design and methods used in sentiment detection and statistical analysis.

Design/methodology/approach – The paper reviews the prior literature on the application of online sentiment analysis published in marketing journals over the period 2008-2016.

Findings – The findings highlight the uniqueness of online sentiment analysis in action-oriented marketing research and examine the technical, practical and ethical challenges faced by researchers.

Practical implications – The paper discusses the application of sentiment analysis in marketing research and offers recommendations to address the challenges researchers confront in using this technique.

Originality/value – This study provides academics and practitioners with a comprehensive review of the application of online sentiment analysis within the marketing discipline. The paper focuses attention on the limitations surrounding the utilization of this technique and provides suggestions for mitigating these challenges.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- محتوی تولید شده در اینترنت به همراه روش شناختی هایی از جمله تحلیل احساس، فرصت های هیجان انگیزی برای بازاریاب ها فراهم می سازد تا هوش بازار را بر مبنای طرز نگرش های مصرف کننده و نظرات راجع به نام تجاری ایجاد نمایند. هدف این مقاله مرور نوشته های بازاریابی درباره تحلیل احساس آنلاین و بررسی کاربرد تحلیل احساس در سه نقطه نظر اساسی است: واحد تحلیل، طراحی نمونه و روش های به کار رفته در تشخیص احساس و تحلیل آماری.
طراحی/روش شناختی/رویکرد-این مقاله به مرور نوشته های قبلی درباره به کارگیری تحلیل احساس آنلاین می پردازد که در مجلات در دوره 2016-2008 به چاپ رسیده است.
یافته ها: یافته ها بر منحصر به فرد بودن تحلیل احساس آنلاین در تحقیقات بازاریابی عملیات محور تاکید دارند و به بررسی چالش های فنی، عملی و اخلاقی پیش روی محققان می پردازند.
مفاهیم کاربردی- این مقاله به بحث کاربرد تحلیل احساس در تحقیقات بازاریابی پرداخته و توصیه هایی برای بررسی چالش های پیش روی محققان استفاده کننده از این راهبرد فراهم می سازد.
تازگی/ارزش این مقاله برای جامعه علمی و متخصصین مرور جامعی از کاربرد تحلیل احساس آنلاین درون حیطه بازاریابی فراهم می سازد. این مقاله بر محدودیت های پیرامون به کارگیری این راهبرد پرداخته و پیشنهاداتی برای کاهش این چالش ها مطرح می کند.

بدون دیدگاه