ترجمه مقاله خود نظمی شاخصی برای بهبود برایندهای یادگیری در محیط یادگیری الکترونیک - نشریه الزویر

ترجمه مقاله خود نظمی شاخصی برای بهبود برایندهای یادگیری در محیط یادگیری الکترونیک - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
خود نظمی به عنوان یک شاخص کلیدی برای بهبود برایندهای یادگیری در محیط یادگیری الکترونیک
عنوان انگلیسی
Self-discipline as a key indicator to improve learning outcomes in elearning environment
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
9217
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی تربیتی
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
مرکز آموزش از راه دور، دانشگاه فنی تگزاس، لتونی
کلمات کلیدی
محیط الکترونیکی مشارکتی، یادگیری الکترونیکی، نتایج یادگیری، آزمایشکاه زنده، خود نظمی
doi یا شناسه دیجیتال
doi: 10.1016/j.sbspro.2016.09.100
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-خود نظمی در محیط مشارکتی مجازی
2-1 ارزیابی خود نظمی در اولین آزمایش
2-2 ارزیابی خود نظمی در دومین آزمایش
3-نتیجه گیری و کار های آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

E-learning environment makes learning process more efficient and attractive. However, the possibility of learning anytime and anywhere in e-learning environment requires additional attention to motivate students to acquire knowledge and prevent drop-outs. The aim of this paper is to prove that a self-discipline in daily routine knowledge acquisition process could be considered as a key parameter to improve learning outcomes. The authors prove this statement by data analysis of learner activity levels within collaborative e-learning environment and achieved appropriate competence levels. Self-discipline and motivation issues are also discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
محیط یادگیری الکترونیک موجب می شود تا فرایند یادگیری کارامد تر و جذاب تر شود. با این حال،امکان یادگیری در محیط یادگیری الکترونیک در هر زمان و مکان مستلزم توجه بیشتر به انگیزش دانشجویان برای کسب دانش و جلوگیری از ترک تحصیل می باشد. هدف این مقاله اثبات این موضوع است که یک خود نظمی در فرایند کسب دانش روزانه را می توان به عنوان یک پارامتر کلیدی برای بهبود برایند های یادگیری در نظر گرفت. محققان این موضوع را با تحلیل داده های سطوح فعالیت یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی مشارکتی اثبات کرده و به سطوح شایستگی مناسبی دست پیدا کردند. مسائل مربوط به انگیزش و خود نظمی نیز مورد بحث قرار می گیرند.

بدون دیدگاه