منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله معرفی مصرف کننده ویژه - نشریه وایلی

ترجمه مقاله معرفی مصرف کننده ویژه - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
معرفی مصرف کننده ویژه
عنوان انگلیسی
Introducing the super consumer
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2016
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8620
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله رفتار مصرف کننده - Journal of Consumer Behaviour
دانشگاه
گروه بازاریابی، دانشگاه ایالتی فلوریدا، ایالات متحده آمریکا
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیشینه نظری
مادیگرایی
وضعیت مصرف
مشارکت برند با خودپنداره
آشکار سازی بازار از مصرف گرایی ویژه
روش
نمونه
اندازه گیری ها
نتایج
تحلیل های اولیه
تحلیل خوشه ای
آزمون فرضیات
بحث
مفاهیم نظری
مفاهیم مدیرانه
محدودیت ها و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

The purpose of this study is to propose a new perspective on classifying or segmenting consumers by describing a minority of them who are uniquely motivated by high levels of status seeking, brand identification, and materialism. We term this segment of individuals “super consumers.” The data came from an online survey of 351 adult US consumers. A cluster analysis using these three variables as criteria produced a two-cluster solution. Comparing mean scores between these two groups of consumers on measures of market mavenism, shopping frequency, amount of spending, age, and gender showed that the super consumers were significantly more likely to be market mavens, to shop more frequently, and to spend more than the other consumers were. The super consumers were younger in age as well, but there were no gender differences between the two groups.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مطالعه پیشنهاد یک دیدگاه جدید در خصوص طبقه بندی یا تقسیم مصرف کنندگان توسط توصیف اقلیت آن هاست، افرادی که به طور منحصر توسط سطوح بالای جستجوی وضعیت، شناسایی نام تجاری و مادیگرایی تهییج شده اند. این تقسیم پذیری افراد را "مصرف کننده ویژه" می نامیم. داده ها از نظرسنجی آنلاین 351 مصرف کننده آمریکایی نشات می گیرد. تحلیل خوشه ای با استفاده از این سه متغیر به عنوان معیار یک راه حل دو خوشه ای ایجاد کرد. مقایسه ی امتیازات میانگین بین این دو گروه مصرف کننده در مورد مقیاس های بازار، میزان مصرف، سن و جنسیت نشان داد که مصرف کنندگان ویژه به طور معناداری بیشتر در مورد بازار خبره هستند، مکررا خرید می کنند و بیشتر از دیگر مصرف کنندگان خرج می کنند. مصرف کنندگان ویژه از لحاظ سنی جوان تر بوده اند اما تفاوت جنسیتی بین این دو گروه وجود نداشت.

بدون دیدگاه