منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مفهوم سازی و پژوهش نام تجاری کارفرما - نشریه امرالد

ترجمه مقاله مفهوم سازی و پژوهش نام تجاری کارفرما - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مفهوم سازی و پژوهش نام تجاری کارفرما
عنوان انگلیسی
Conceptualizing and researching employer branding
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2004
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8381
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار و بازاریابی
مجله
مجله بین المللی توسعه شغلی - Career Development International
دانشگاه
دانشکده تجارت، دانشگاه ایالتی نیویورک در نیو پلتز، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
کارفرمایان، نام تجاری شرکت، توسعه شغلی، فرهنگ سازمانی، استخدام، بازاریابی داخلی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چكیده
مفهوم سازی و پژوهش نام تجاری کارفرما
نام تجاری کارفرما چیست؟
پایه نظری برای نام تجاری کارفرما
نام تجاری کارفرما: چارچوب مفهومی
پیوستگی نام تجاری کارفرما
وفاداری به نام تجاری کارفرما
دستور کار پژوهش
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Employer branding represents a firm’s efforts to promote, both within and outside the firm, a clear view of what makes it different and desirable as an employer. In recent years employer branding has gained popularity among practicing managers. Given this managerial interest, this article presents a framework to initiate the scholarly study of employer branding. Combining a resource-based view with brand equity theory, a framework is used to develop testable propositions. The article discusses the relationship between employer branding and organizational career management. Finally, it outlines research issues that need to be addressed to develop employer branding as a useful organizing framework for strategic human resource management.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چكیده: نام تجاری کارفرما نشانگر تلاش های شرکت برای ترویج دیدگاه واضح و روشنی، چه در داخل شرکت و چه در خارج، از آنچه شركت را در جایگاه یک کارفرما متفاوت و مطلوب ساخته می باشد. در سال های اخیر نام تجاری کارفرما در میان مدیران فعال محبوب شده است. با توجه به این علاقه مدیریتی، مقاله حاضر چارچوبی برای شروع مطالعه علمی نام تجاری کارفرما ارائه می كند. یک چارچوب با ترکیب دیدگاه مبتنی بر منابع و تئوری ارزش خالص نام تجاری، به منظور توسعه گزاره های آزمون پذیر استفاده می شود. این مقاله پیرامون رابطه میان نام تجاری کارفرما و مدیریت شغلی سازمانی بحث می كند. در نهایت مسائل تحقیقاتی که برای توسعه نام تجاری کارفرما به عنوان یک چارچوب سازماندهی مفید برای مدیریت استراتژیک منابع انسانی باید مورد ملاحظه قرار داده شود تشریح می گردد.

بدون دیدگاه