ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
4. بحث و نتیجه گیری کلی
4.1. خلاصه
4.2. سهم نظری
4.2.1 مفهوم شخصیت برند دانشگاه
4.2.2. نقش اعتبار برند دانشگاه
4.2.3. عشق به برند
4.4 محدودیتها و تحقیقات آینده
قدردانیها
Many universities leverage symbolic qualities with the potential of creating a brand personality useful in competitive differentiation. Drawing on a series of qualitative and quantitative studies consistent with psychometric scale development procedures, this study develops and validates a six-dimension University Brand Personality Scale (UBPS). The UBPS comprises prestige, sincerity, appeal, lively, conscientiousness, and cosmopolitan dimensions. Results suggest that the scale strongly relates to brand love, positive word-of-mouth, and students' intention to support their university as alumni. Theoretical implications and recommendations for university managers follow from study results.