ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
B2B E-commerce (B2B EC) is a technology that supports relationship between business partners. In adopting such technology, power exercise plays a crucial role. Misunderstood power exercised within B2B EC may generate unrealistic or inaccurate outcomes. Unfortunately, the role of power exercise is nearly ignored in B2B EC adoption literature. In response, using the Resources-Dependency-Theory (RDT) and Diffusion-Innovation-Theory (DIT), this paper argues on the interaction between the influence of innovation characteristics and power exercise, so as to explain B2B EC adoption. This proposition could improve understanding B2B EC adoption and help to resolve inconsistency of findings in the literature
تجارت الکترونیک B2B (B2B EC)، یک فناوری است که روابط بین شریکان تجاری را پشتیبانی میکند. در اتخاذ چنین فناوریای، اِعمال قدرت، نقشی حیاتی را ایفا میکند. اعمال اشتباه قدرت در محدودهی B2B ممکن است پیامدهای نادرست و غیر واقعبینانهای را ایجاد کند. متاسفانه، نقش اعمال قدر در نوشتجات اتخاذ B2B EC تقریبا نادیده گرفته شده است. در پاسخ، این مقاله با استفاده از نظریهی وابستگی منابع (RDT) و نظریهی نوآوری انتشار (DIT) در مورد تعامل بین تاثیر ویژگیهای نوآوری و اعمال قدرت استدلال میکند تا اتخاذ B2B EC را توضیح دهد. این پیشنهاد میتواند شناخت B2B EC را بهبود بخشد و به حل تناقض بین یافتههای در نوشتجات کمک کند.