چکیده
1 – توسعه محصول جدید در آسیا
2 – نکات برجسته یافته های مهم
2-1 حمایت مدیریت ارشد و سازمانی
2-2 مهارت فناورانه
2-3 جهت گیری مشتری یا بازار
2-4 تسهیم ( اشتراک ) دانش
2-5 واسط سطح مقطعی
2-6 جهت گیری کارآفرینانه
2-7 راهبرد های توسعه محصول جدید
2-8 جهت گیری نوآوری
2-9 رویداد های احتمالی جهت گیری نواورانه
2-10 راهبرد های بازاریابی نواورانه
2-11 فرآیند توسعه محصول جدید
2-12 انتصاب مدیران پروژه
2-13 اعضای تیم پاداش دهنده
2-14 نرخ موفقیت
2-15 زمان چرخه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
Given the increasing importance of Asia, the purpose of this special issue is to broaden the scope of our understanding of New Product Development (NPD) by going beyond the traditional Western research settings and looking at how new products are developed in Asia. This paper introduces the special issue on NPD in Asia and identifies key patterns of similarities and differences between Asian and Western NPD practices. The paper highlights key similarities and differences in the areas of organizational/top management support; technological proficiency; customer/ market orientation; information sharing; cross-functional interface; entrepreneurship orientation; NPD strategies; innovation orientation; contingencies of innovation orientation; innovative marketing strategies; NPD process; appointment of project managers; rewarding team members; success rate; and cycle time
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با درنظر گرفتن اهمیت زیاد آسیا ، هدف موضوع ویژه پیش رو این است تا با رفتن به فراتر از محیط های تحقیق سنتی غربی و نگاه به نحوه توسعه محصولات جدید در آسیا ، دامنه درکمان را از توسعه محصول جدید گسترده تر سازیم . موضوع خاص در مورد توسعه محصول جدید در آسیا در این مقاله معرفی می گردد و الگو های کلیدی شباهت ها و تفاوت ها بین شیوه های توسعه محصول جدید آسیایی و غربی شناسایی می گردند . شباهت و تفاوت های کلیدی در حوزه های حمایت سازمانی یا حمایت مدیریت ارشد ، مهارت فناورانه ، جهت گیری های مشتری یا بازار ، تسهیم اطلاعات ، واسط میان کارکردی ، جهت گیری کارآفرینی ، راهبرد های توسعه محصول جدید ، جهت گیری نواوری ، رویداد های احتمالی جهت گیری نواوری ، راهبرد های بازار یابی نواوری ، فرآیند توسعه محصول جدید ، انتصاب مدیران پروژه، اعضای تیم پاداش دهی ، نرخ موفقیت و زمان چرخه در این مقاله به طور قابل محسوسی مورد رسیدگی قرار می گیرند .