ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B - نشریه الزویر

ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عوامل تعیین کننده رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B
عنوان انگلیسی
Determinants of social media adoption by B2B organizations
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7998
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت صنعتی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
کالج کینگ لندن، انگلستان
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی، B2B، تصویب، مدل پذیرش فناوری، نظریه مبتنی بر منابع
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1 – مقدمه
2 – بازنگری مطالب قبلی
2-1 رسانه اجتماعی
2-2 مدل پذیرش فناروی (TAM )
2-2-1 سودمندی و کاربرد ساده درک شده
2-2-2 قابل شرح بودن و تصویر نتایج
2-2-3 موانع و نواوری های سازمانی درک شده
2-3 مدل و فرضیه های تئوریک
3 – روش
4 – تحزیه و تحلیل و یافته ها
4-1 روند ها دراستفاده رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B
4-2 نتایج تست مدل
4 -3 مثلث سازی یافته ها
5 – بحث و تبادل نظر
6 – نتیجه گیری ها
7 – محدودیت ها و تحقیق آینده
ضمیمه A
ضمیمه B
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study contributes to the current dearth of knowledge on the potential of social media as a marketing tool in industrial settings, by focusing on factors that determine social media adoption by B2B organizations. A conceptual model, which draws on the technology acceptance model and resource-based theory, is developed and tested using quantitative data from B2B organizations in the UK. Findings suggest that perceived usefulness of social media within B2B organizational contexts is determined by image, perceived ease of use and perceived barriers. Additionally, the results show that adoption of social media is significantly affected by organizational innovativeness and perceived usefulness. The moderating role of organizational innovativeness is also tested but no support is found. The findings of the study are further validated via nine qualitative interviews with B2B senior managers, yielding additional interesting and in-depth insights into the drivers of social media adoption by B2B organizations.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این بررسی در کمبودفعلی دانش در مورد پتانسیل رسانه اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در محیط های صنعتی مشارکت دارد و در این کار بر فاکتور هایی تمرکز می کند که پذیرش رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B را مشخص می سازد . مدل مفهومی که مدل پذیرش فناوری و تئوری منبع محور را سبب می گردد ، با استفاده از داده های کمیتی سازمان های B2B در انگلستان توسعه یافته و تست می گردد . یافته ها نشان می دهند که سودمندی درک شده رسانه اجتماعی درون بافت های سازمانی B2B از طریق تصویر ، راحتی کاربرد و موانع درک شده مشخص می گردد . علاوه براین ، نتایج نشان می دهند که پذیرش رسانه اجتماعی به طور چشمگیری تحت تاثیر نواوری سازمانی و سودمندی درک شده می باشد. . معتدل کردن نقش نواوری سازمانی تست می گردد اما پشتیبانی مشاهده نمی گردد . یافته های صنعت بیشتر از طریق 9 مصاحیه کیفیتی با مدیران ارشد B2B صحه گذاری می گردند که به سود اضافی و بینش های عمیق درون محرک های پذیرش رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B می انجامد .


بدون دیدگاه