منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله انجمن تمرین تدریس در محل کار - نشریه تیلور و فرانسیس

ترجمه مقاله انجمن تمرین تدریس در محل کار - نشریه تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
انجمن تمرین تدریس در محل کار: ارزیابی برنامه توسعه دانشکده
عنوان انگلیسی
Communities of teaching practice in the workplace: Evaluation of a faculty development programme
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2015
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7838
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت آموزشی و مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
معلم پزشکی - Medical Teacher
دانشگاه
دانشگاه ماستریخت، هلند
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
نظارت و مربیگری در محل کار
روابط و شبکه در محل کار
سازمان، سیستم ها و فرهنگ در محل کار
وظایف و فعالیت در محل کار
تمرکز مطالعه
پرسش پژوهش
مواد و روش ها
موقعیت
مداخله
موضوع
ابزار
تحلیل و بررسی
نتایج
مربیگری و افزایش بازتاب و بازخورد
افزایش مشارکت در آموزش و پرورش
افزایش آگاهی سازمانی
اعتماد به نفس بیشتر در انجام وظایف آموزشی
بحث و نتیجه گیری
محدودیت های پژوهش
مفهوم عملی
نکاتی در مورد همکاران
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Background: The focus of faculty development (FD) has recently shifted from individual and formal learning to formal and informal learning by a team of teachers in the workplace where the teaching is actually effected. This study aimed to evaluate the impact of a faculty development programme on teachers’ educational workplace environment. Methods: We invited 23 teachers, who had successfully completed a University Teaching Qualification (UTQ) programme, to evaluate the faculty development programme and participate in focus group discussions. This UTQ programme spanned one year and covered 185 hours of formal and informal learning and training activities and formal coaching. Results: After having obtained their UTQ, teachers reported that coaching enhances reflection and feedback, to participate more frequently in educational networks, which enhances consultation among teachers, increased awareness of organizational educational policies and more confidence in fulfilling educational tasks and activities. Conclusion: The evaluation of the UTQ programme demonstrated to enhance the development of a community of teachers at the workplace who share a passion for education and provide each other with support and feedback, which triggered a change in culture enhancing improvement of education. However, this did not hold for all teachers. Inhibiting factors hold sway, such as a prevailing commitment to research over education in some departments and a lack of interest in education by some department chairs.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
پیشینه و اهداف پژوهش: تمرکز بر روی پیشرفت دانشکده (FD) به تازگی از فرایندهای یادگیری رسمی تا یادگیری غیر رسمی توسط تیم معلمان آموزشی تغییر یافته است. این مطالعه با هدف ارزیابی تأثیر برنامه توسعه اساتید در محیط آموزشی معلمان انجام شده است.
روش تحقیق:در این پژوهش از 23 معلم که موفق به تکمیل برنامه تدریس دانشگاهی (UTQ) و ارزیابی برنامه های پیشرفت دانشکده و نیز مشارکت در بحث های گروهی فکری شده اند، دعوت به عمل آمده است. برنامه UTQ در طول یک سال، 185 ساعت فعالیت یادگیری رسمی و غیر رسمی را پوشش می دهد.
یافته های پژوهش:پس از به دست آوردن UTQ معلمان بازتاب و بازخورد گزارش های خود را اعلام نموده تا مشارکت بیشتری در شبکه های آموزشی داشته باشند که سبب تقویت میزان مشورت در میان معلمان و افزایش آگاهی های آموزشی سازمان نسبت به وظایف و فعالیت های آموزشی گردد.
نتیجه گیری:ارزیابی برنامه UTQ نشان می دهد که توسعه جامعه معلمان در محل کار سبب افزایش اشتیاق برای آموزش و پرورش و حمایت از بازخوردها گشته است، که این امر موجب تغییر در ارتقاء سطح فرهنگی آموزش و پرورش می گردد. فاکتورهای مهارتی، نظیر تعهد حاکی از تحقیق در آموزش و ادارات بوده که نشان دهنده کمبود علاقه به تحصیل را نشان می دهد.

بدون دیدگاه