منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری
عنوان انگلیسی
The role of digital and social media marketing in consumer behavior
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7796
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
نظریه فعلی در روانشناسی - Current Opinion in Psychology
دانشگاه
دانشگاه آکسفورد، دانشکده بازرگانی Said، انگلستان
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
موضوعات تحقیقاتی و یافته ها
فرهنگ دیجیتالی مشتری
تبلیغات
اثرات محیط های دیجیتالی
متحرک
WOM آنلاین و نقد و بررسی ها
توصیه هایی برای تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
This article reviews recently published research about consumers in digital and social media marketing settings. Five themes are identified: (i) consumer digital culture, (ii) responses to digital advertising, (iii) effects of digital environments on consumer behavior, (iv) mobile environments, and (v) online word of mouth (WOM). Collectively these articles shed light from many different angles on how consumers experience, influence, and are influenced by the digital environments in which they are situated as part of their daily lives. Much is still to be understood, and existing knowledge tends to be disproportionately focused on WOM, which is only part of the digital consumer experience. Several directions for future research are advanced to encourage researchers to consider a broader range of phenomena.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
این مقاله اخیرا تحقیقات تازه منتشره پیرامون مشتریان در فضاهای بازاریابی رسانه های دیجیتالی و اجتماعی را نقد و بررسی نموده است. پنج موضوع شناسایی شده اند: 1) فرهنگ دیجیتالی مشتری، 2) واکنش ها به تبلیغات دیجیتالی، 3) اثرات محیطهای دیجیتالی بر رفتار مشتری، 4) محیطهای متحرک و 5) واژه های مصطلح آنلاین (WOM). این مقالات جمعی از زوایای بسیار متفاوتی بر شیوه ی تاثیر گذاری تجربه ی مشتری و شیوه ای که تجربه ی مشتری تحت تاثیر محیطهای دیجیتالی قرار میگرد که در آنهابه صورت بخشی از زندگی روزمره ی خود قرار میگیرند، روشنگری میکنند.هم چنان چیزهای زیادی برای شناخت وجود دارند و دانش موجود در صدداز به طور نامتناسبی بر WOM تاکید نماید، که تنها بخش تجربه مشتری دیجتال محسوب میگردد. رهنمودهای متعددی برای تحقیقات آینده برای تشویق محققان برای بررسی طیف وسیعی از پدیده ها، پیش میروند.

بدون دیدگاه