ترجمه مقاله استفاده از روش کارت امتیازی متوازن در مدیریت کیفیت خدمات - نشریه امرالد

ترجمه مقاله استفاده از روش کارت امتیازی متوازن در مدیریت کیفیت خدمات - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از روش کارت امتیازی متوازن در مدیریت کیفیت خدمات
عنوان انگلیسی
Use of the balanced scorecard methodology in service quality management
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2013
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5382
دانشگاه
گروه سیستم های اطلاعات کامپیوتر، دانشکده مدیریت کسب و کار، دانشگاه راتگرز، نیوجرسی، ایالات متحده آمریکا
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
کلمات کلیدی
اینترنت، سطوح خدمات، مدیریت کیفیت، کارت امتیازی متوازن
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت کیفیت و بهره وری، اینترنت و شبکه های گسترده، استراتژی و مدیریت صنعتی
مجله
مجله بین المللی بازرگانی و مدیریت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
مرور آثار: وب سرويس ها و کارت امتيازي متوازن
چهارچوب کاربرد BSC در کيفيت وب سرويسها
روش تحقيق
يافته ها: اطلاعات پيشينه شرکت ها
کيفيت وب سرويس ها در چشم انداز يادگيري و رشد
کيفيت وب سرويس ها در بهبود فرايندهاي داخلي تجاري
کيفيت وب سرويس ها در بهبود وضعيت مالي
آموخته ها
تحليل بخش ها، توسعه آنها و نقش شرکت
تثبيت وتاييد برنامه استراتژي شرکت
نقشه استراتژي در واژه هاي عملياتي
نتيجه گيري

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چکیده
هدف - هدف از اين مقاله آزمون نقش متدولوژي کارت امتيازي متوازن در کيفيت خدمات وب سرويس ها است. يک چهارچوب کارت امتيازي متوازن براي کيفيت وب سرويسها توسط شناسايي عوامل حياتي موفقيت ارائه شده است که اهداف تجاري، شاخص ها، مقاصد و ابتکار عمل ها را ترکيب مي نمايد.
طراحي/ متدولوژي/ رويکرد- چهارچوب مديريت کيفيت خدمات و کاربرد کارت امتيازي متوازن توسط يکپارچه کردن کارت امتيازي متوازن و وب سرويس ها صورت مي گيرد. سپس نمونه هاي مطالعاتي در دو سازمان در صنعت کشاورزي بررسي و چهارچوب مورد نظر مورد تست قرار مي گيرد.
يافته ها- يافته هاي اين مطالعه اکتشافي نشان داد که فرآيند چرخشي که با استفاده از رويکرد BSC به منظور ارزيابي کيفيت کاربردهاي وب سرويس ها و کيفيت يکپارچگي ايجاد مي شود، نقشه استراتژي را ارائه مي دهند و نشان مي دهد چگونه اطلاعات پخش خواهند شد و بنابراين پتانسيل استفاده از وب سرويس ها مي تواند مورد توجه قرار گيرد.
اقدامات عملي- اين مطالعه به حرفه اي ها اين امکان را مي دهد که سيستمي داشته باشند که بازخوردهاي به موقع، قابل مديريت، قابل اطمينان، قابل قياس و موثر از نظر هزينه را در عملکردهاي استراتژيک شان ارائه مي دهد. کارت امتيازي متوازن توسط آزمون هاي همزمان از عملکردها در چهار چشم انداز رشد و يادگيري، فرايندهاي داخلي تجاري، مشتري و مالي ديدگاهي کلي از شرکتها مي دهد.
ارزش/اصليت- تحقيقات گذشته بر استفاده از کارت امتيازي متوازن در ارزيابي اثر اقتصادي در يک شرکت تاکيد داشت. اين مقاله در خصوص نقش کارت امتيازي متوازن بر بهبود کيفيت خدمات شرکتها با استفاده از وب سرويس تمرکز مي کند. به علاوه آموخته هايي دارد که شرکت ها با توجه به آن مي توانند کيفيت خدماتي که ارائه مي دهند را بهبود بخشند.
چکیده
هدف- هدف از اين مقاله آزمون نقش متدولوژي کارت امتيازي متوازن در کيفيت خدمات وب سرويس ها است. يک چهارچوب کارت امتيازي متوازن براي کيفيت وب سرويسها توسط شناسايي عوامل حياتي موفقيت ارائه شده است که اهداف تجاري، شاخص ها، مقاصد و ابتکار عمل ها را ترکيب مي نمايد.
طراحي/ متدولوژي/ رويکرد- چهارچوب مديريت کيفيت خدمات و کاربرد کارت امتيازي متوازن توسط يکپارچه کردن کارت امتيازي متوازن و وب سرويس ها صورت مي گيرد. سپس نمونه هاي مطالعاتي در دو سازمان در صنعت کشاورزي بررسي و چهارچوب مورد نظر مورد تست قرار مي گيرد.
يافته ها- يافته هاي اين مطالعه اکتشافي نشان داد که فرآيند چرخشي که با استفاده از رويکرد BSC به منظور ارزيابي کيفيت کاربردهاي وب سرويس ها و کيفيت يکپارچگي ايجاد مي شود، نقشه استراتژي را ارائه مي دهند و نشان مي دهد چگونه اطلاعات پخش خواهند شد و بنابراين پتانسيل استفاده از وب سرويس ها مي تواند مورد توجه قرار گيرد.
اقدامات عملي- اين مطالعه به حرفه اي ها اين امکان را مي دهد که سيستمي داشته باشند که بازخوردهاي به موقع، قابل مديريت، قابل اطمينان، قابل قياس و موثر از نظر هزينه را در عملکردهاي استراتژيک شان ارائه مي دهد. کارت امتيازي متوازن توسط آزمون هاي همزمان از عملکردها در چهار چشم انداز رشد و يادگيري، فرايندهاي داخلي تجاري، مشتري و مالي ديدگاهي کلي از شرکتها مي دهد.
ارزش/اصليت- تحقيقات گذشته بر استفاده از کارت امتيازي متوازن در ارزيابي اثر اقتصادي در يک شرکت تاکيد داشت. اين مقاله در خصوص نقش کارت امتيازي متوازن بر بهبود کيفيت خدمات شرکتها با استفاده از وب سرويس تمرکز مي کند. به علاوه آموخته هايي دارد که شرکت ها با توجه به آن مي توانند کيفيت خدماتي که ارائه مي دهند را بهبود بخشند.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to examine the role of the balanced scorecard methodology in web services quality. A balanced scorecard framework is developed for web services quality by identifying critical success factors that make up the business objectives, measures, targets, and initiatives. Design/methodology/approach – The framework of web services quality applying the balanced scorecard methodology is developed by integrating the theory of balanced scorecard and web services. Then, case studies with two organizations in the agricultural industry are deployed to test the framework of the balanced scorecard. Findings – The findings of the exploratory case studies suggest a cyclic process that was created with the use of the balanced scorecard approach to evaluate the quality of web services applications and in order to integrate quality and to provide a strategic map and indicate how information will be disseminated so that the potential use of web services can be attained. Practical implications – The study contributes to practitioners as they will have a system which will provide them with timely, cost-effective, scalable, manageable, and reliable feedback on their strategic performance. Further, the balanced scorecard gives a holistic view of the firms by simultaneously examining its performance from four perspectives; namely learning and growth, internal business processes, customer, and financial perspectives. Originality/value – Unlike previous research that uses the balanced scorecard to measure the economic impact on the firm. This paper discusses the role of the balanced scorecard methodology in improving the service quality of firms using web services. Further, it provides lessons learned, as in measures that firms can be aware of in the quality of the services they provide


بدون دیدگاه