منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله روش های تدریس در آموزش ابتدایی از دیدگاه معلم

ترجمه مقاله روش های تدریس در آموزش ابتدایی از دیدگاه معلم
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روش های تدریس در آموزش ابتدایی از دیدگاه معلم
عنوان انگلیسی
Teaching methods in primary education from the teacher’s point of view
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2016
نشریه
SHS-Conferences
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6877
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت آموزشی
مجله
ERPA کنگره بین المللی در آموزش
دانشگاه
دانشکده آموزش، دانشگاه هاردک کارلوف، چک
کلمات کلیدی
روشهای تدریس، آموزش ابتدایی، حرفه ی تدریس، متدولوژی تدریس
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1 بینش در این مساله
2 پیش زمینه نظری
3 متدولوژی تحقیقات
3.1 ابزار تحقیق
3.2 نمونه ی تحقیقات
4 نتایج تحقیق برگزیده
5 خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The paper is based on the current research project aimed at finding the use of teaching methods in primary education. The aim of this paper is to analyse and describe the current situation based on the results of the quantitative survey. The primary outcome introduced in this paper is to describe the current situation in the Czech Republic from the teacher’s point of view and to analyse strengths and weaknesses of different teaching methods in educational practice. The fundamental research method was participant observation. The paper represents the first part of a wider research which is focused on all participants (teachers, pupils, parents) of the educational process.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله بر مبنای پروژه تحقیقاتی کنونی به منظور یافتن کاربرد روشهای تدریس در آموزش ابتدایی است. هدف این مقاله تحلیل و توصیف موقعیت فعلی بر مبنای نتایج بررسی کمّی میباشد. پیامد اصلی مطرح شده در این مقاله، توصیف موقعیت فعلی در جمهوری چک از دیدگاه معلم و تحلیل نقاط قوت و ضعف روشهای تدریس مختلف در شیوه ی آموزشی است. روش تحقیق اساسی، مشاهده ی شرکت کننده بود. این مقاله، بخش اول یک تحقیق وسیع تر را نشان میدهد که بر روی کل شرکت کنندگان (معلمین، شاگردان، والدین) فرایند آموزشی متمرکز است.


بدون دیدگاه