ترجمه مقاله روش های تدریس در آموزش ابتدایی از دیدگاه معلم

عنوان فارسی: | روش های تدریس در آموزش ابتدایی از دیدگاه معلم |
عنوان انگلیسی: | Teaching methods in primary education from the teacher’s point of view |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8 |
سال انتشار : 2016 | نشریه : SHS-Conferences |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6877 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.12Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت آموزشی |
مجله: ERPA کنگره بین المللی در آموزش |
دانشگاه: دانشکده آموزش، دانشگاه هاردک کارلوف، چک |
کلمات کلیدی: روشهای تدریس، آموزش ابتدایی، حرفه ی تدریس، متدولوژی تدریس |
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است |
چکیده
1 بینش در این مساله
2 پیش زمینه نظری
3 متدولوژی تحقیقات
3.1 ابزار تحقیق
3.2 نمونه ی تحقیقات
4 نتایج تحقیق برگزیده
5 خلاصه
Abstract
The paper is based on the current research project aimed at finding the use of teaching methods in primary education. The aim of this paper is to analyse and describe the current situation based on the results of the quantitative survey. The primary outcome introduced in this paper is to describe the current situation in the Czech Republic from the teacher’s point of view and to analyse strengths and weaknesses of different teaching methods in educational practice. The fundamental research method was participant observation. The paper represents the first part of a wider research which is focused on all participants (teachers, pupils, parents) of the educational process.
چکیده
این مقاله بر مبنای پروژه تحقیقاتی کنونی به منظور یافتن کاربرد روشهای تدریس در آموزش ابتدایی است. هدف این مقاله تحلیل و توصیف موقعیت فعلی بر مبنای نتایج بررسی کمّی میباشد. پیامد اصلی مطرح شده در این مقاله، توصیف موقعیت فعلی در جمهوری چک از دیدگاه معلم و تحلیل نقاط قوت و ضعف روشهای تدریس مختلف در شیوه ی آموزشی است. روش تحقیق اساسی، مشاهده ی شرکت کننده بود. این مقاله، بخش اول یک تحقیق وسیع تر را نشان میدهد که بر روی کل شرکت کنندگان (معلمین، شاگردان، والدین) فرایند آموزشی متمرکز است.