ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
This research aimed to find the improvement of the students’ speaking Accuracy and Fluency by using Taskbased Approach at SMA Negeri 2 Sungguminasa Kab. Gowa in the 2013/2014 Academic Year. Task-based Approach was used in a Classroom Action Research (CAR). The research had been conducted in two cycles, each cycle consist of four meetings. It employed speaking test as instrument. A number of research subjects were 37 students in class XI. The instruments were speaking test and observation. The research findings showed that Task-based Approach could improve the students’ speaking skill from cycle I to cycle II. The students’ achievement from D-Test to cycle I was 12.50%, and after finishing cycle II the students’ achievement became 16.27%. Based of the research findings, the researcher concludes that Task-based Approach gave a significant contribution in learning process of speaking accuracy and fluency.
1. Introduction
Problems in teaching and learning English as a Foreign Language (TEFL) relates to both teachers and learners. This problem is partly affected by teaching methods. Lochana & Deb (2006) state that most EFL teachers teach language by lecturing and focusing on grammatical rules instead of language use. It is much more effective to teach language from context and meaning (Ellis, 2003). Teachers often provide insufficient opportunities for learners to practice English. To make thesituation worse, both teachers and learners frequently use Indonesian language throughout English classes.
5.2. Suggestion
Based on the findings above, the researcher states suggestions as follows:
1. The English teachers are suggested that the use of Task-based Approach as one of the alternative ways to improve students’ speaking skill to improve their potential or their skill as educators in giving guidance or information to the students in learning and teaching speaking process so that the studens are able to understand materials easily.
2. The students are expected to increase their ability in learning speaking through Task-based Approach.
3. The English teachers are expected to create many ways or some teaching method and strategy in English learning and teaching process for the sake of education qualities improvement in Indonesia. 4. For the next researcher, the result of the study can be used as an additional reference or further research with different discussion.
هدف از این تحقیق استفاده از رویکرد تکلیف محور برای بهبود بخشی شیوایی و دقت گفتار(speaking)دانش آموزان دبیرستان اس ام ای نیجری2 سونگیمیناسای کب.گوا² اندونزی در سالهای تحصیلی 2013/2014 است. در تحقیق عملی کلاس(CAR) از رویکرد تکلیف محور استفاده شد.این تحقیق طی دو دوره انجام شده که هردو شامل چهار جلسه است واز آزمون گفتار به عنوان ابزار این تحقیق بهره گرفتیم. 37 دانش آموزدر کلاسXl مورد مطالعه قرار گرفتند. آزمون گفتار و مشاهده از ابزارهای این تحقیق هستند. با توجه به یافته ها ی این تحقیق رویکرد تکلیف محور توانست مهارت گفتار دانش آموزان را ازدوره ی l تا دوره ll بهبود ببخشد. موفقیت دانش اموزان از D-Test به دوره l 12.50% بوده و بعد از پایان دوره ll به 16/27% رسید. بر اساس یافته های این تحقیق، محقق اینطور نتیجه گرفت که رویکرد تکلیف محور، سهم عمده ای در فرآیند یادگیری دقت و شیوایی دارد.
1.مقدمه
مسائل آموزش و یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان بیگانه (TEFL) هم به معلمان و هم به دانش آموزان مربوط است. این مسئله تا قسمتی تحت تاثیرمتدهای آموزشی است. به گفته لوچانا و دب (2006) بیشتر معلمان EFI زبان را به جای کاربرد آن، با سخنرانی و تمرکز بر قواعد گرامری آموزش میدهند که از نظر الیس (2003) این روش بیشتر در آموزش زبان از متن و معنا موثر است. اغلب معلمان برای دانش آموزان فرصت های کافی برای تمرین زبان انگلیسی فراهم نمی آورند و اینکه هم معلمان و هم زبان آموزان در سراسر کلاس های انگلیسی به طور مداوم از زبان اندونزی استفاده میکنند وضعیت را بدتر هم کرده است.
2. 5. پیشنهادات
بر مبنای یافته های بالا، محقق پیشنهادات زیر را ارائه میدهد:
1) به معلمان انگلیسی توصیه میشود با استفاده از رویکرد تکلیف محور به عنوان راهی جایگزین، مهارت گفتار دانش آموزان را بهبود ببخشند و بسان آموزگاران توانایی یا مهارتشان را درراهنمایی کردن یا اطلاعات رسانی به دانش آموزان حین فرآیند یادگیری و آموزش گفتار بهتر کرده و بدین ترتیب دانش آموزان قادر خواهند بود براحتی مطالب را درک کنند.
2) از دانش آموزان انتظار میرود تا توانایی خود را در یادگیری گفتار از طریق رویکرد تکلیف محور افزایش دهند.
3) از معلمان انگلیسی انتظار میرود محض خاطر بهبودی کیفیت آموزش وپرورش کشور اندونزی،در فرآیند آموزش و یادگیری انگلیسی روش یا فنون و متدهای آموزشی بسیاری ایجاد کنند.
4) برای محقق بعدی، نتیجه این تحقیق میتواند به عنوان مرجعی جانبی یا تحقیق اضافی با موارد مورد بحث گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.