ترجمه مقاله مدیریت زنجیره ای تهیه و تولید در بازارهای نوظهور - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت زنجیره ای تهیه و تولید در بازارهای نوظهور - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت زنجیره ای تهیه و تولید در بازارهای نوظهور
عنوان انگلیسی
Supply chain management in emerging markets
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F470
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
لجستیک و زنجیره تامین، مدیریت صنعتی، تولید و عملیت
مجله
مجله مدیریت عملیات - Journal of Operations Management
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. مرور کلی بر موضوع خاص
3. در ادامه: محاسبه عوامل سازمانی
سپاسگذاریها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

As multinational enterprises (MNEs) increasingly source from suppliers in emerging markets, a particular challenge is how to manage their relationships with suppliers within potentially deleterious institutional environments. A large body of research has investigated supply chain management from multiple theoretical viewpoints, mostly from transaction cost economics and relational exchange perspective (Carey et al., 2011). From these perspectives, companies can use both formal governance mechanisms such as contracts, control, and monitoring as well as informal governance mechanisms such as trust, socialization, and relational norms to manage the relationships with their suppliers (Cao and Lumineau, 2015; Li et al., 2010; Villena et al., 2011).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1. مقدمه
از آنجایی که شرکت های چند ملیتی (MNEs) به طور فزاینده ای از تهیه کنندگان بازارهای نوظهورتامین می شوند، چالش ویژه ای برای مدیریت روابط آنها با تهیه کنندگان در محیط های سازمانی بالقوه زیان آور،وجود دارد. بخش زیادی از تحقیق، مدیریت زنجیره ای تهیه و تولید را از دیدگاه های نظری متعدد، غالبا ازنظر اقتصاد معامله و هزینه ،و دیدگاه تبادل روابط، بررسی کرده است. از این دیدگاه ها، شرکت ها می توانند از هر دو مکانیسم رسمی دولتی مانند قراردادها، کنترل و نظارت و همچنین مکانیزم های حکومتی غیر رسمی مانند اعتماد، اجتماعی شدن و هنجارهای ارتباطی برای مدیریت روابط با تهیه کنندگان خود استفاده کنند.

بدون دیدگاه