تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله نیازهای آموزشی خاص و ارزیابی آن ها – نشریه الزویر

عنوان فارسی: نیازهای آموزشی خاص و ارزیابی آن ها
عنوان انگلیسی: Special Educational Needs And Evaluation
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9
سال انتشار : 2013 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8827 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.14Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله: چهارمین کنفرانس بین المللی در مورد افق های جدید در آموزش
دانشگاه: دانشگاه کاسینو و جنوب لاتزیو ، ایتالیا
کلمات کلیدی: ارزیابی، نیازهای آموزشی خاص، معلولیت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است ☓
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. محیط‌ های یادگیری

3. روش‌های یادگیری

4. ارزیابی یادگیری

5. شاخص‌های ارزیابی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The italian school is dealing with the matter of the evaluation of Special Educational Needs (SED). Since there are no legislative references that indicate which procedures to follow, it is left to the teachers’ discretion. Recent ministerial documents, though, suggest to refer to the existing normative on Specific Learning Disturbances, in particular to prepare the PDP, and to use the necessary tools to reach the estimated requisites for the SED. One of the main problems is still that of evaluation. Despite all the debates, even when evaluation is not used in a selective function it is not correctly used in an educational perspective, as a mean to teach, to improve the learning processes more than to penalize the results. In the following work, we aim at indicating some evaluating tools and approaches useful in the delicate assessment activity of teachers, mostly intended in its educational value.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مدرسه‌ای ایتالیایی درحال بررسی ارزیابی نیازهای آموزشی خاص است. از آنجایی که هیچ مرجع قانون گذاری برای نشان دادن رویه‌ای قابل دنبال کردن وجود ندارد, این امر به صلاحدید مدرسان محول شده است. يیشنهاد اسناد اخیر دیوانی مراجعه به هنجارهای کنونی موجود درمورد اختلال‌های خاص یادگیری و به طور خاص آماده کردن طرح توسعه ی حرفه‌ای و استفاده از ابزارهای واجب برای رسیدن به ضرورت‌های برآورد شده‌ی نیازهای آموزشی خاص می‌باشد.

یکی از معضلات اصلی هنوز مسئله‌ی ارزشیابی است. علی رغم تمام بحث‌ها در این مورد, زمانی که ارزشیابی در یک عملکرد گزینشی و انتخابی استفاده نشود, اصلا به طور صحیح در یک دیدگاه آموزشی و به عنوان اینکه وسیله ای باشد برای تدریس و بهبود روند یادگیری و نه وسیله ای برای تنبیه براساس نتایج ارزشیابی استفاده نشده است.

در این مقاله, هدف ما نشان دادن چند ابزار و روش ارزیابی مفید در فعالیت حساس ارزشیابی مدرسان و با هدف ارزش آموزشی آن است.