ترجمه مقاله تاثیر بهبود خدمات بر رضایتمندی و قصد تبلیغات شفاهی مشتری بر وب های خرید آنلاین - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر بهبود خدمات بر رضایتمندی و قصد تبلیغات شفاهی مشتری بر وب های خرید آنلاین - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر بهبود خدمات بر حس عدالت، رضایتمندی و قصد تبلیغات شفاهی مشتری بر وب های خرید آنلاین
عنوان انگلیسی
Effect of service recovery on customers’ perceived justice, satisfaction, and word-of-mouth intentions on online shopping websites
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
F1199
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و تجارت الکترونیک
مجله
مجله خدمات خرده فروشی و مصرف کننده - Journal of Retailing and Consumer Services
دانشگاه
گروه مدیریت نساجی و پوشاک، دانشگاه میسوری، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
بهبود خدمات، حس عدالت، رضایتمندی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2017.01.012
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- چارچوب نظری
1-2 نظریه عدالت
3-مرور بر ادبیات
1-3 خدمات ناموفق و بهبود
2-3 رضایتمندی
4- روش شناسی
1-4 طراحی تحقیق
2-4 انتخاب نمونه و جمع آوری داده ها
4-3 سناریوها
4-4 سنجش
1-4-4 عدالت حس شده
4-4-2 رضایتمندی پس از بهبود
3-4-4 اهداف تبلیغات شفاهی
5- نتایج
1-5 فرضیه 1
2-5 فرضیه 2و3
6- بحث
7- محدودیت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

As consumers become better informed and more demanding about their purchase of services, service provider's failure to satisfy all consumers during delivery of service is unavoidable. Consequently, to alleviate consumer dissatisfaction that results from service failure has become important. However, empirical consensus has been lacking on the effects of various service recovery activities. Thus, this study examines the impact of different types of service recovery on customers’ perceptions of justice, post-recovery satisfaction, and word-of-mouth (WOM) intentions. The results indicated that consumers’ perceptions of distributive and interactional justice differ by the types of service recovery and supported significant relationships among perceptions of justice, satisfaction, and WOM intentions. The results implied that consumers respond differently to different types of service recovery and that consumers particularly favor apology among types of service recovery.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
همانطور که مشتریان از خرید خدمات بیشتر آگاه می شوند، ناتوانی تامین کننده خدمات در رفع نیازهای مشتریان در جریان تحویل خدمات به امری اجتناب ناپذیر تبدیل می گردد. در نتیجه برطرف کردن نارضایتمندی مشتری که ناشی از خدمات ناموفق است، امری مهم محسوب می گردد. به هر حال، اتفاق نظر تجربی فاقد تاثیرات فعالیت های بهبود خدمات متنوع بوده است. لذا این مقاله به بررسی تاثیر انواع مختلف بهبود خدمات بر نگرش مشتریان به عدالت، بهبود رضایتمندی و اهداف تبلیغات شفاهی می پردازد. نتایج نشان دهنده نگرش مصرف کنندگان به عدالت توزیعی و متقابل بر حسب نوع خدمات و روابط عمده نگرش به عدالت و برابری، رضایمندی و اهداف تبلیغات شفاهی می باشد.طبق نتایج، مصرف کنندگان واکنش مختلفی به انواع مختلف بهبود خدمات داشته و مصرف کنندگان در جریان خدمات، تمایل دارند از آنها به ازای خدمات ناموفق، عذرخواهی شود.

بدون دیدگاه