تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تغییر دیدگاه درمورد تعاملات حسابرس و مدیر – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تغییر دیدگاه درمورد تعاملات حسابرس و مدیر: تحقیقی تجربی درمورد رفتار حسابرس
عنوان انگلیسی: Perspective taking in auditor–manager interactions: An experimental investigation of auditor behavior
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 3.411 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 116 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 2.036 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0361-3682
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : F1400
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.17Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری، حسابداری مالی
مجله: حسابداری، سازمانها و جامعه - Accounting & Organizations and Society
دانشگاه: دانشکده تجاری Scheller، موسسه فناوری جورجیا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: تغییر دیدگاه، تجربه نقش گیری، تفاوت فردی، اقتصاد تجربی
کلمات کلیدی انگلیسی: Perspective taking - Role-taking experience - Individual difference - Experimental economics
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.aos.2015.07.001
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است و بخش هایی از ترجمه مقاله ناقص است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

سوابق، تئوری و فرضیه

سوابق

تجربه ی نقش پذیری، چشم اندازگیری و عملکرد

روش تحقیق

مرور

وظایف و روندها

منافع مدیران

نتایج

آزمون H1

گزارش دهی مالی با کیفیت و پیوستن به تخمین درآمد صحیح

آزمون H2

تجزیه و تحلیل اضافه

بحث ها

آزمایش دوم

وظایف و روندها

نتایج

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

We examine the effect of perspective taking on auditors’ ability to evaluate managers’ reported earnings and, in turn, contribute to high-quality financial reporting. Using an experimental-economics approach, we design two experiments to investigate auditor – manager interactions. In our first experiment, we manipulate auditors’ prior experience in the manager’s role. We predict and find that role-taking experience stimulates perspective taking, which allows auditors to more readily put themselves “in the manager’s shoes,” benefitting financial-reporting quality. In our second experiment, we examine dispositional perspective taking, focusing on individuals’ propensity to spontaneously take the viewpoint of another, as a dimension of personality. We predict and find that auditors with high perspective-taking disposition are better able to judge managers’ reported earnings than auditors with low perspective-taking disposition. Taken together, the results of our two experiments highlight the importance of perspective taking as a means to enhance auditors’ performance in strategic interactions with managers.

نمونه متن ترجمه

چکیده

ما اثر تغییر دیدگاه بر توانایی حسابرسان در ارزیابی سود گزارش شده ی مدیران و کمک به گزارشگری مالی با کیفیت را مورد بررسی قرار دادیم. با استفاده از یک رویکرد اقتصادی-تجربی، برای بررسی تعاملات مدیر و حسابرس دو آزمون طراحی نمودیم. در آزمایش اول، تجربه ی قبلِ حسابرسان را در نقش مدیران دستکاری نمودیم. پیش بینی کرده و دریافتیم که تجربه نقش گیری، چشم اندازگیری به حسابرسان اجازه می دهد که به آسانی پای خود را در "کفش مدیران" قرار دهند، برمی انگیزد و برای کیفیتِ گزارش دهیِ مالی سودمند است. در آزمایش دوم چشم اندازگیریِ جهت مند را با تمرکز بر گرایش اشخاص به اینکه خود به خود به عنوان بعدی از شخصیت، از دیگران نظر بگیرند، بررسی نمودیم. پیش بینی کردیم و دریافتیم حسابرسانی با حالت چشم اندازگیری بالا بهتر از حسابرسی مالی با حالت چشم اندازگیری پایین می توانند درآمد گزارش شده ی مدیران را قضاوت کنند. روی هم رفته نتایجِ دو آزمون ما، اهمیت چشم اندازگیری را به عنوان ابزاری برای افزایش عملکرد حسابرسان در تعاملات استراتژیک با مدیران، برجسته می نماید.