ترجمه مقاله سازمان دهی تغییر برنامه درسی - نشریه تیلور و فرانسیس

ترجمه مقاله سازمان دهی تغییر برنامه درسی - نشریه تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
سازمان دهی تغییر برنامه درسی: مقدمه
عنوان انگلیسی
Organizing curriculum change: an introduction
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2016
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7407
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
مجله مطالعات برنامه درسی - Journal of Curriculum Studies
کلمات کلیدی
کانادا، استانداردهای برنامه درسی، مشروعیت، برنامه های درسی ملی، ایجاد برنامه درسی توسط ایالت
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
ایجاد برنامه درسی ایالتی
کمیسیون های برنامه درسی
تحقیقات بر روی ایجاد برنامه درسی ایالتی
سازمان دهی تغییر برنامه درسی (OCC): مطالعه
نکات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

This paper introduces the questions and approaches of a five-nation cross-cultural study of state-based curriculum-making discussed in this issue of JCS. The paper reviews the two decade-long interest of many nations in state-based curriculum-making and presents a framework for thinking about state-based curriculum-making as a tool of educational governance. Few undertakings of departments of education and of governments mobilize as many people, lead to so many controversies and public debates in various bodies, school publications and media – and tie up so many resources – as the development and revision of the curricula … Committees are appointed, innumerable meetings called, consultation processes organized, tests scheduled and administered. It commonly takes years from the initiation of such an undertaking to the final introduction of a curriculum – and some curricula barely reach the point of formal adoption before their next revision. (Bähr et al., 2000, p. 3)

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله پرسش ها و رویکردهای یک مطالعه میان فرهنگی بر روی ایجاد برنامه درسی توسط ایالت را در 5 کشور معرفی می کند که در این شماره JCS بحث شده اند. این مقاله علاقه 20 ساله بسیاری از کشورها به ایجاد برنامه درسی توسط ایالت را بازبینی کرده و چهارچوبی برای تفکر در مورد ایجاد برنامه درسی توسط ایالت به عنوان ابزاری برای نظارت آموزشی ارائه می کند.
تعهدات ادارات آموزش و پرورش و دولت به بسیاری از مردم ، منجر به بحث و جدل در نهاد های مختلف ، نشریه های مدارس و رسانه ها می شود و منابع بسیاری برای توسعه و تجدید نظر در برنامه های درسی منصوب می شوند ، همچنین جلسات بی حد و حصری به همین عنوان برگزار می شود ، فرایند مشورت سازمان یافته می شود ، آزمون ها برنامه ریزی شده و هدایت می شود . به طور معمول شروع این تعهدات تا معرفی یک برنامه آموزشی سالها به طول می انجامد ، و برخی از برنامه های درسی به سختی در نسخه ی بعدی خود به تصویب می رسند .

بدون دیدگاه