ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
The paper presents the findings to date of operational analyses at freeway off-ramps with emphasis on analysis procedures on recurrent off-ramp bottleneck locations at the Attiki odos motorway (Attica Tollway) in Athens, Greece. We compared the observed traffic performance metrics at two sites with the predicted measures using the methodology of freeway diverge areas and weaving sections in the 2010 edition of Highway Capacity Manual (HCM) for a wide range of traffic conditions. The findings indicate that the HCM volume predictions at the diverge area are in close agreement with field data and the density is underestimated by 7% on the average. The HCM weaving analysis methodology underestimated the weaving section capacity especially for high weaving volumes, and overestimated the section density by 17% on the average.
1 Introduction
Freeway diverging areas and weaving sections are common design elements on freeway facilities such as near ramps and freeway-to-freeway connectors. When the traffic demands exceed the capacity at these locations congestion may occur, which affects the operation of the entire freeway section. In particular when off-ramps traffic demand exceeds the capacity at the downstream ramp terminal, the resulting spillback reduces the entire freeway discharge rate, increases delays and causes potential safety problems.
5 Discussion
In the study we applied the HCM methodology to an off-ramp section and a weaving section of the Athens Attica Tollway. The key project findings are presented below:
The HCM methodology predictions for lane flows in freeway diverging areas are in close agreement with field data. HCM does under predict the density values at the diverging sections by 7% on the average.
The HCM methodology underestimated the capacity and overestimated the density at the Metamorfosis weaving section. Similar findings were fond at other locations indicate that the HCM approach for the ramp weave configuration needs updating.
این مقاله با تاکید بر روش های آنالیز در موقعیت های مکانی تنگراه های رمپ خروجی بازگشتی در بزرگراه Attiki Odoos بزرگراه (باجراه Attica) در آتن یونان، نتایج را تا تاریخ آنالیزهای عملیاتی در رمپ های خروجی آزادراه ارائه می دهد. ما با استفاده از روش شناسی مناطق انشعاب آزادراه و تقاطع بخش ها در نسخه 2010 راهنمای ظرفیت بزرگراه (HCM) برای طیف وسیعی از شرایط ترافیک، معیارهای عملکرد ترافیک مشاهده شده در دو سایت را با مقادیر پیش بینی شده مقایسه کردیم. یافته ها نشان می دهند که پیش بینی های حجم HCM در ناحیه انشعاب، مطابقت نزدیکی با داده های میدانی داشته و تراکم به طور متوسط 7 درصد در نظر گرفته شده است. روش آنالیز تقاطع HCM، ظرفیت بخش تقاطع به ویژه برای حجم بالای تقاطع را بسیار ناچیز در نظر گرفته و تراکم بخش را با میانگین 17 درصد بسیار بالا برآورد کرده است.
1. مقدمه
نواحی انشعاب آزادراه و بخش های تلاقی، عناصر طراحی رایج در تسهیلات آزادراه مانند رمپ های نزدیک و اتصالات آزادراه به آزادراه هستند. هنگامی که تقاضاهای حمل و نقل از ظرفیت این مکان ها بیشتر می شود، ممکن است ازدحام و تراکم ترافیک رخ دهد که این امر عملیات کل بخش آزادراه را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور خاص، زمانی که تقاضای حمل و نقل رمپ های خروجی بیش از ظرفیت انتهای رمپ پایین دست می شود، پس زدگی حاصل باعث کاهش کل نرخ تخلیه آزادراه، افزایش تاخیر و ایجاد مشکلات امنیتی بالقوه می شود.
5 بحث
در این مطالعه ما روش HCM را به یک محدوده رمپ خروجی و یک محدوده تداخل باجراه Attica در آتن اعمال کردیم. نتایج کلیدی پروژه در ادامه ارائه شده است:
• پیش بینی های روش HCM برای خطوط جریان در نواحی انشعاب آزادراه، بسیار نزدیک به داده های میدانی هستند. HCM، مقادیر تراکم در نواحی انشعاب را به طور متوسط 7٪ کمتر پیش بینی می کند.
• روش HCM، ظرفیت را کمتر و تراکم در محدوده تداخل Metamorfosis را بیشتر برآورد کرده است. نتایج مشابه بدست آمده در مکان های دیگر نشان می دهد که رویکرد HCM برای پیکربندی تداخل رمپ به به روز رسانی نیاز دارد.