ترجمه مقاله عوامل موفقیت کلیدی برای راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله عوامل موفقیت کلیدی برای راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عوامل موفقیت کلیدی برای راه اندازی پلتفرم رسانه های اجتماعی: شناسایی مکانیسم تشکیل قصد ادامه
عنوان انگلیسی
Key success factors for the launch of government social media platform: Identifying the formation mechanism of continuance intention
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F991
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و علوم ارتباطات اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
نقش کامپیوترها در رفتار انسان - Computers in Human Behavior
دانشگاه
کالج مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تیانجین، چین
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی دولتی، قصد ادامه، استفاده و رضامندی، تئوری جریان، حس تعلق
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.chb.2015.10.004
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2-انتشار اطلاعات
3- حریم خصوصی و آسیب پذیری
4-پیش بینی اعتماد
5- تحلیل احساسات
6-مهاجرت کاربر
7- شبکه های اجتماعی مبتنی بر مکان
8- ابزار هایی برای بهره گیری از رسانه های اجتماعی
تراکر هماهنگ سازی ASU
9- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Social media has flourished recently, and government agencies across different levels are experimenting with launching government social media (GSM) to socialize government services, processes, and data. Both researchers and practitioners are focusing on understanding the key success factors related to the launch of GSM. This study aims to identify the key success factors by exploring the formation mechanism of individuals' continuous usage intention. Through the theoretical lens of the uses and gratifications theory (UGT), we identify the gratification factors (i.e., information seeking, social activity, content consumption, collective intelligence, and network externality) that stimulate users' continuance intention toward GSM. Furthermore, we draw upon the stimulus–organism–response (SOR) framework to develop a model for exploring the effects of gratification factors (as stimulus in the SOR framework) on individuals' online experiential states (i.e., flow experience and sense of belonging) and, subsequently, their continuance intention. The results of our survey of 336 government microblogging residents indicate that usage continuance intention is in part determined by gratification factors. Furthermore, the associations among gratification factors and users’ continuance intention can be mediated by the sense of belonging and flow experience.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
رسانه های اجتماعی اخیرا رونق زیادی پیدا کرده اند و سازمان های دو لتی در سطوح مختلف از رسانه های اجتماعی مختلف برای اجتماعی سازی خدمات، فرایند ها و داده های دو لتی استفاده می کنند. هم محققان و هم متخصصان بر درک عوامل موفقیت اصلی مرتبط با راه اندازی ر سا نه های اجتماعی دو لتی متمرکز هستند. هدف این مطالعه، شناسایی عوامل موفقیت کلیدی با کشف مکانیسم تشکیل قصد استفاده مداوم افراد می باشد. از طریق بررسی نظریه رضامندی و استفاده، ما عوامل ارضا (یعنی جست و جوی اطلاعات، فعالیت اجتماعی، مصرف محتوی،هوش جمعی و اثرات جانبی شبکه) را که منجربه قصد ادامه کاربر به سمت GSM شود شناسایی کردیم. به علاوه، ما بر چارچوب محرک- جاندار-پاسخ برای توسعه مدلی برای کشف اثرات عوامل رضامندی بر روی حالت های تجربی انلاین افراد (تجربه جریان واحساس تعلق) و قصد ادامه آن ها تاکید کردیم. نتایج نظر سنجی بر روی 336 ساکن میکر و بلاگینگ دولتی نشان می دهد که قصد ادامه مصرف، توسط عوامل لذت و رضامندی تعیین می شود. به علاوه، روابط میان عوامل رضامندی و قصد ادامه کاربران با حس تعلق و تجربه جریان قابل بررسی است.

بدون دیدگاه